شهرکرد؛

آمادگی دولت برای بهره گیری از توانمندی دانشگاه ها

امین زاده گفت: دولت، آماده بهره گیری از توانمندی دانشگاه هاست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون حقوقي رئيس جمهور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در جمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد گفت: دولت آماده بهره گیری از توانمندی های دانشگاه هاست.

دكتر الهام امين زاده، حضور خود در دانشگاه ها را زمینه ساز بهره مندی دولت از توانمندی های حقوقدانان دانشگاهی عنوان کرد و افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در نشست با نخبگان، اگر نخبه ای دیده نشود از بین می رود و جامعه از وجودش محروم می ماند، لذا در صورت عدم استفاده از توانمندی دانشگاه ها، دولت از توان آنها محروم مانده است.

وی از راه اندازی بانک اطلاعاتی حقوقدانان کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: فاصله از پایتخت نباید سبب نادیده گرفتن استعدادها شود.

دکتر امین زاده ابراز امیدواری کرد؛ با حضور کارگروه مستندساز اراضی با مشارکت نمایندگان معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مسئولین امور حقوقی تعدادی از وزارتخانه های مرتبط، مشکلات صدور اسناد اراضی دانشگاه شهرکرد برطرف شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، شرکت در شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی و نظارتی استان، نشست با اساتید دانشگاه و اعضای اتاق بازرگانی از برنامه های سفر معاون حقوقی رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دولت ، دانشگاه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.