بسته اینستاگردی(84)

لبیک شیث به سردار سلیمانی/عکس تکان دهنده از مرتضی پاشایی/کلاهبردار اینستاگرام بهنوش بختیاری+تصاویر

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای (مد ظله العالی) تصاویری از دیدار رهبر انقلاب با مسئولان حج و سخنان ایشان درباره فاجعه منا را منتشر کرد.


بسته اینستاگردی(84)
رهبرانقلاب دردیدار مسئولان حج:فاجعه بسیار تلخ و حیرت انگیز منا نباید فراموش شود/ وظیفه دستگاه دیپلماسی و سازمان حج دنبال کردن قاطعانه ماجراست/ دولتهای غربی و دستگاه های دروغگو و منافق مدعی حقوق بشر به نفع دولت رفیق خود سکوت محض کردند.

اینستاگرام منتسب به قالیباف، شهردار تهران با انتشار عکسی از وی در کنار حجت الاسلام قرائتی توضیحاتی درباره همایش شوراهای نماز و امر به معروف شهرداری، به مردم ارائه کرد.




بسته اینستاگردی(84)
بزرگترین معروف در شهرداری تهران خدمت صادقانه و ارتقا کیفیت زندگی و بزرگترین نهی از منکر در شهرداری مبارزه با فساد و حرام خواری است.
محمدباقر قالیباف صبح امروز در همایش شوراهای نماز و امر به معروف شهرداری تهران با بیان اینکه حل مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصاد بسیار مهم است، گفت: این موضوع به قدری مهم است که امام خمینی (ره) می‌گوید که اگر مشکلات اقتصادی را حل نکنیم، انقلاب با شکست مواجه شده و از سوی دیگر نیز می‌فرمایند اگر انقلاب شکست نخورد، نشان‌دهنده رحمی است که خدا آن را به برکت امام حسین (ع) به ما داده است.

عزت الله ضرغامی عکسی از هدیه یک دوست را در اینستاگرام خود منتشر کرد و درباره پیشینه آن توضیحاتی ارائه داد، گویا این هدیه توسط ناصر تقوائی کارگردان نام آشنای سینما به ضرغامی اهدا شده است.


بسته اینستاگردی(84)
مستند اربعین ناصر تقوایی ؛
عکس بالا، سالهاست، در یک قاب ساده، بر روی دیوار منزل ماست. میهمانان می‌گویند، چه فرش زیبایی! مال کجاست، چند خریده‌ای؟ در حالی که درون قاب از فرش خبری نیست! فقط عکس است! البته عکس کاملاً حرفه‌‌ای و هنری، اثر استاد ناصر تقوائی، که محبت کرده‌اند و در سال 75 به من هدیه دادند. ممنون. .
..
***پی نوشت***
.
ناصر تقوائی کارگردان سینماست و بیش از پنج دهه در عرصه‌ی هنرهای نمایشی فعالیت دارد. منتقد برخی از آثار او هستم ولی دو کار برجسته‌ی او را همیشه تحسین کرده‌ام.
یکی سینمایی «ناخدا خورشید» است که بارها آن را دیده و لذت برده‌ام. فیلمی خوش ساخت با قصه ای گیرا و ‌دیالوگ‌های ماندگار و دیگری مستند «اربعین» که مربوط به آئین عزاداری حسینی در استان بوشهر است که قبل از انقلاب ، ساخته شده است.
در سال حداقل یکی دوبار از سیما پخش می‌شود. واقعاً دیدنی است و پر از مفاهیم زیبای آئینی و اثرگذار.
به خاطر محدودیت قاب در اینستاگرام ، بخشی از عکس را کار نکرده‌ام

حمید بعیدی نژاد، مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای با انتشار عکسی از یک منظره بهاری، درباره روز تصویب برجام و مفادی که پس از آن اجرایی می شود، توضیحاتی ارائه داد.

بسته اینستاگردی(84)
امروز در مسير اجرايي شدن تفاهم هسته اي روز بسيار مهمي است، روزي كه "روز تصويب" نام دارد. پيش بيني تحقق بموقع چنين روزي با توجه به مخالفتهاي با برجام در كنگره آمريكا و ديدگاههاي مختلف در مجلس ايران سخت بود ولي نهايتا انجام گرفت. با نهايي شدن فرآيند بررسي برجام در سطح داخلي در ايران و ديگر كشورهاي عضو، امروزاتفاقات مهمي بوقوع پيوست كه توسط بيانيه مشترك دكتر ظريف و خانم موگريني هم رسميت يافت:
١- تصميم قانوني لغو قطعي تمامي تحريمهاي مالي و اقتصادي توسط اتحاديه اروپا در روز اجراي تفاهم ، ٢- اعلام رسمي تصميم قانوني توقف اجراي تحريمهاي كنگره آمريكا و لغو تحريمهاي مندرج در فرمانهاي رئيس جمهوري آمريكا در روز اجراي تفاهم، ٣- اعلام آمادگي اجراي موقت و داوطلبانه پروتكل الحاقي توسط ايران در روز اجراي تفاهم.
با اتخاذ اين تصميمات مهم و كليدي و با اطمينان به لغو تحريمهاي اروپا و آمريكا، ايران قادر خواهد بود طي مدت زمان مناسبي در حدود دو ماه اقدامات مقدماتي و آماده سازي براي اجراي تفاهم هسته اي را اتخاذ نمايد. هياتهاي سياسي ايران و كشورهاي پنج بعلاوه يك در سطح معاونين سياسي از فردا دوشنبه مذاكرات لازم براي هماهنگي اين مرحله جديد را در وين انجام خواهند داد. اين دو ماه آينده زمان كار و تلاش سخت براي آماده سازي كشور جهت اجراي برجام است و بيش از همه همكاران ما در سازمان انرژي اتمي تحت فشار كاري سنگيني قرار خواهند داشت. اين روزها هماهنگي ميان ايران و كشورهاي طرف مذاكره از اهميت زيادي برخوردار است و اين مشورتها در دور جديد آغاز شده است


لاله صبوری عکسی از یک مجموعه تصاویر را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که مناسبت زیبایی با حال هوای این روزهای پاییز دارد.

بسته اینستاگردی(84)
از مجموعه جاماندن، عکس از حیاط خونه

عبدالله اسکندری نیز در ادامه سری تصاویر گریم هایی که بر روی بازیگران انجام داده است، تصویری از هنر خود بر صورت جمشید هاشم پور را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی(84)
جمشید هاشم پور در فیلم مسافر ری کار آقای میرباقری

شبنم مقدمی


بسته اینستاگردی(84)
دست هایم در آینه، زنگار بسته صفوی
به تاریخ پاییز...
اصفهان، مهرماه

محمود گودرزی، بادیگارد مرتضی پاشایی که سال گذشته از میان ما پرکشید، بر سر مزار این خواننده جوان رفت و عکس این تجدید دیدار را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.


بسته اینستاگردی(84)
سلام صبح بخير بعد ماه ها امروز صبح رو كنار مرتضى عزيز طلوع افتاب و به نظاره نشستيم هرچند زود غروب كردى ولى مهر عشقت تا ابد تو قلبمون تابناكه امروز روز شهادت آقا قاسم بن الحسن ع هستش تورو به خودش ميسپاريم رفيق. تنها كارمون اينه براى شادى روحت دعا كنيم و دلتنگى هامون با گلبارون كردن مزارت. تسلي. بديم



بهنوش بختیاری، بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود، صفحه یکی از همکارانش را معرفی کرد و از کلاهبرداری به نام این بازیگر و همینطور کلاهبرداری ای که اخیرا خودش درگیر آن است، پرده برداشت.

بسته اینستاگردی(84)
پیج رضا کریمی همکار خوبم..ظاهرا فرد کلاهبرداری در یزد به اسم ایشون نزدیک به شصت میلیون از مردم به عنوان مدیر تولید سریال کلاهبرداری کرده...خواهش میکنم مواظب این افراد باشید...مثل مورد سالن زیبایی در فرمانیه که عکس این حقیرو زده تو سالنش و هرکی میره اونجا میگه سالن بهنوش بختیاریه..جالب اینجاس که کار پرسنل هم به حدی ضعیفه که همه ناله دارن..کلی هم شکایت داره..به هرزبونیم گفتیم عکسو برنداشتن..مام که اهل شکایت و این داستانا نیستیم..اگه کسی انقدر بدبخته که باید با اسم من نون بخوره خدایا راضیم به رضای تو..شاید روزی اونم تو کلاهبرداری و سو استفاده از اسم من ناچیزه...شکرت خدا جان..یاعلی

امیرآقایی نیز عکسی از میزکار خود در شب را منتشر کرد تا مردم و طرفدارانش را در جریان تلاش های شبانه روزی خود قرار دهد.

بسته اینستاگردی(84)

حسام نواب صفوی که اخیرا دچار سانحه سده است با انتشار عکسی از خود وقایعی ای که در این مصدومیت بر وی گذشت را با طرفدارانش مطرح کرد و همچنین خبر سلامتی خود را به دوستدارانش مخابره کرد.
بسته اینستاگردی(84)
گر نگهدار من آنست كه خود ميدانم شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد... دوستان. همشهريان. عزيزان :صبح امروز جهت حضور در دادگاه تجديد نظر ساري عازم شمال كشور شدم در حوالي شهرستان سواد كوه دچار تصادف مرگباري شدم بطوريكه همه شاهدان عيني تصور مرگ مرا داشتند ولي خداوند بدون حتي يك خراش من را نجات داد مرا به بيمارستان شهرستان زير آب انتقال دادند ولي چون عده اي با تباني وتناقض گوئي در دادگاه حقوقي و كيفري قصد بي اعتبار كردن سند رسمي را دارند علي رغم تذكر بسيار مسئولين بيمارستان سريع آنجا را ترك و خود را به قضات شريف دادگاه ساري رساندم تا با اطلاع ايشان مانع از فاجعه بي اعتبار شدن سند رسمي شوم .اگر من بميرم اتفاقي نمي افتد ولي اگر قانون بي اعتبار شود كشورم ميميرد. ضمن تشكر از هـلال احمر پليس راه منطقه سواد كوه و پل سفيد و دادگاه تجديد نظر استان ساري به اطلاع تمامي دوستان ميرسانم به لطف خداوند متعال در سلامتي كامل و فردا عازم فيلمبرداري خواهم شد.
مهرماه ٩٤
سيد حسام نواب صفوي

این روزها، خبری درباره ممنوعیت فعالیت خوانندگانی که با سایت های تایید نشده و یا شبکه های ماهواره ای همکاری دارند، منتشر شد بگونه ای که عماد طالب زاده با پستی در اینستاگرام خود از سایت رادیو جوان خواست تا آهنگ هایش را از سایت پاک کند.


بسته اینستاگردی(84)
سلام .. از مديران و مسئولين سايت راديو جوان خواهش مى كنم تمامى آهنگهاى منتشر شده از من رو از سايت پاك كرده و آثار من رو در سايت قرار ندن .ممنونم >~~~~~~~~ ٢٥/٧/١٣٩٤
عماد طالب زاده ~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ پى نوشت: در راستاى قوانين تعيين شده 

رضا گلزار بازیگر ایرانی پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و راهکارهای خروج از زندگی افراد با سربلندی را برای مردم نوشت.

بسته اینستاگردی(84)



مصطفی پاشایی نیز با انتشار عکسی قدیمی از برادرش مرتضی پاشایی، یادی از وی و زحمات پدر و مادرش کرد، بعد از درگذشت این خواننده جوان برادرش عکس های منتشر نشده او را به اشتراک می گذارد تا لحظه ای فراموش نشود.

بسته اینستاگردی(84)
سلام به دوستاى مهربونم ، امروز داشتم به اين موضوع فكر ميكردم كه خيلى از آدما وقتى كنار هم هستن قدر همديگرو نميدونن و بعد از اينكه يكى از اون آدما به هر دليلى از دست ميره اون يكى ميگه كاش اون موقع كه بود فلان كار رو براش انجام ميدادم يا امثال اين حسرتايى كه خيليا بعد از رفتن عزيزشون دارند . اما با خودم فكر كردم ديدم آيا مصطفى پاشايى يا پدر و مادرش يه همچين حسرتهايى رو تو دلشون دارند ، واقعاً كلاهم رو قاضى كردم و بايد صادقانه بگم كه هم پدر و مادر مون و هم خودم حسرتى با اون عناوينى كه گفتم نداريم ، چون هم مامان معصومه با تمام وجودش فرزندانش رو دوست داشت و داره و هم پدرم عاشقانه ما رو دوست داره و تمام عمر و جوونى شون رو براى دو تا پسرشون گذاشتن و هم بنده هر تلاشى براى برادرم ميشد نه الان بلكه از روزى كه داداشِ مهربونم بدنيا اومد تا روز پرواز باشكوهش و حتى بعدش انجام دادم و البته من وظيفه مسلمم بود كه هر كارى ازم بر ميومد انجام بدم .بنابراين خدا رو شكر ميكنم كه حسرت كارهاى نكرده براى خانوادم و مرتضى رو ندارم ، البته اين مسلمه كه هر كارى براى عزيزانت انجام بدي بازم كافى نيست ، تو اين هيچ حرفى نيست . اما حسرت من فقط اينه كه چرا مرتضى زود از بين ما پر كشيد كه من نتونم بيشتر از اين به عشقِ وجودِش و بودنش زندگي كنم . حسرتم اينه كه چرا نيست كه بيشتر از اين درخشيدنش تو عرصه موسيقى رو ببينم ، اين كه چرا نيست كه درخشيدنش روي استيج رو ببينم و با تمام وجود و با عشق نگاهش كنم .
#mortezapashaeiorginal
اينم يه عكس از يه روز سرد و برفى از سه چهار سال پيش كه من و مرتضى با هم رفته بوديم اسكى ، تقديم به شما دوستاى جون جونىِ خودم . عاشقتونم اساسى اين شده برام يه قانون اساسى


رامین راستاد نیز عکسی از خود در زیر باران منتشر کرد و درباره جنون نوشت.

بسته اینستاگردی(84)

تا جنون فاصله ای نست از اینجا که منم...

الهام پاوه نژاد متنی عاشقانه را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

بسته اینستاگردی(84)

زن های عاشق سرگردان می شوند
حول و حوش جهان یک مرد

فرهاد قائمی که برای استراحت در سفر است عکسی یادگاری از خود را منتشر کرد.
بسته اینستاگردی(84)


محسن بنگر با انتشار عکسی از تمرینات پرسپولیس و سختی های این تیم بعد از درگذشت هادی نوروزی به کاپیتان جدیدش دلداری داد.

بسته اینستاگردی(84)

کاپیتان بجنگ داداش، تو الان بزرگ تیمی

علیرضا نورمحمدی که بعد از هادی نوروزی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو دارد، با انتشار پستی در اینستاگرام درباره آخرین بازی خود و هم تیمی هایش، توضیحاتی را ارائه کرد.

بسته اینستاگردی(84)
سلام قبل هر چي بابت اخراجم معذرت ميخوام ولي آرزو ميكنم هيچ موقع شرايط روحي كه دارم تجربه نكنيد . فقط اين پستو گذاشتم كه از هواداراي عزيزمون كه معرفتو بزرگيشون تو عزاداري داداشم هادي نشون دادن همچنين تو اين چند روز به من با حرفاشون روحيه دادن تشكر كنم دسته تك تكتونو ميبوسم . همچنين از رفيقاي گلم كه معرفتتون به من ثابت شده كه امروز با اين كارتون شرمنده ام كرديد.

 شیث رضایی با انتشار تصویری از سردار سلیمانی، به این سردار لبیک گفت و اعلام کرد برای دفاع از وطن و ناموش ایران آماده است.

بسته اینستاگردی(84)
اهل هر مذهبی که باشی، وقتی حرف از خاک وطن و ناموس میاد وسط، باید صف اول باشی، ما همه جوونای ایران آماده دستوریم سردار.دفاع از ناموس پاچه خواری نیست. 


گزارش از فاطمه باقری


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۴۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
به عشق ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
لبيك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
همه به عشق وطن سرمیدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
چرا عکسهای مرتضی پاشایی منو تکون نداد مشکل از منه یا عکسهای شما؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
ممنون عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
سلام،دفاع وغیرت داشتن برای وطن حرییت میخواهدکه شیث باعکس ومتنی که نوشته معلوم که داره باقی حرفهابی احترامی به یک هم وطنه
زنده بادسردارسلیمانی دلیر
پاینده بادرهبرم
Sweden
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
سلام سردار سلیمانی همه برای دفاع از ناموس واسلام وکشورمان امادهایم دورد بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
اقا شیث عزیز ما همه سرباز این وطن هستیم وهمه آماده هستیم امیدوارم شر از سر ملت و جوانان ما برود ..
دشمنان باید بدانند اتحاد ملت ایران تنها قوه این ملت نیست !!
ایمان این ملت به وطن هم هست …
دشمنان بدانند باید بروند جای دیگه عرض اندام دهند ..
ما برای گفته گو آماده بودیم و هستیم ..
ما برای راه تجارت و کاروکاشبی آماده هستیم .
ما برای نجات مستضعفین فی الارض آماده هستیم ..
وما برای دفاع از وطن آماده هستیم ..
وما برای جنگیدن خیلی خیلی خیلی آماده هستیم ..
بچرخ تا بچرخیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
درود بر سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سلام، فقط خواستم بگم لطفا در خبر مربوط به شیث رضایی کلمه " ناموس" را اصلاح کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سلام شیث برای دفاع از وطن و "ناموسش"ایران آماده است نه "ناموش" دقت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
شیث این حرفا باورم نمیشه سرش به سنگ حورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
اقا شیث همون فوتبال را اباد کردی بسه خواهشا تو مساءل دیگه دخالت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
تو رو خدا قبل اینکه متنی رو ارايه بدید یه چک کنید که توش سوتی ندید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سردا خییییلی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
خیلی جای تشویق داشت هم شیث هم بحث اهل بیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
راس میگه شیث آفرین...و همینطور به پتروس فداکار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
شيث خيلي مردي اولين فوتباليستي که قصدجهادداري دمت گرررررررم..راستش ازاخلاقت خوشم نميومد.ولي بااين حرکتت نشون دادي که کارم درست نبوده ...اميدوارم موفق باشي...فداي تووو اس اسي.