ژابی آلونسو: از ترک رئال مادرید پشیمان نیستم

هافبک بایرن مونیخ می‌گوید از حضور در این تیم راضی است و ترک رئال مادرید برایش تصمیم درستی بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ژابی آلونسو در سال 2014 توانست همراه رئال مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد ولی بلافاصله این تیم را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست. او در بایرن مونیخ نیز به مرد کلیدی خط هافبک این تیم تبدیل شد و توانست جای خالی تیاگو آلکانترا و خاوی مارتینس را پر کند.

ژابی آلونسو درباره شرایطش بایرن تیم گفت:‌ در بایرن کارهایی انجام می‌دهم که در رئال مادرید نمی‌توانستم آن‌ها را انجام دهم. در واقع آزادی عملم در بایرن مونیخ نسبت به رئال مادرید خیلی بیشتر است. در بایرن هر وقت بخواهم به عقب برمی‌گردم و در کارهای دفاعی شرکت می‌کنم و در ادامه شروع به بازی‌سازی می‌کنم و توپ پخش می‌کنم. از پستم راضی هستم و خیلی خوشحالم که جزئی از خانواده بایرن مونیخ هستم. در کل از تصمیمم مبنی بر ترک رئال مادرید پشیمان نیستم و فکر می‌کنم در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفتم از رئال جدا شوم و تصمیم درستی بود.

آلونسو در ادامه گفت:‌ سبک بازی بایرن مونیخ مشخص است و آن هم حفظ توپ است. اگر شما توپ را نگه دارید و بتوانید مالکیت توپ را بالا ببرید، می‌توانید موقعیت ایجاد کنید فقط باید صبور باشید. سبک بازی بایرن هیچ مشکلی ندارد. این کاری است که ما انجام می‌دهیم. هر تیمی برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود، تلاش می‌کند که از ضدحمله استفاده کند. باید راهی برای این پیدا کنیم. در بازی با آرسنال مالکیت توپ بالایی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی نیز ایجاد کنیم ولی توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. در ادامه روی یک اتفاق دروازه ما باز شد. البته ضدحملات حریف، برنامه‌ریزی شده بود و شاید می‌توان گفت آن‌ها شایسته برد بودند ولی ما بد بازی نکردیم و سبک بازی بایرن را به خوبی پیاده کردیم.

هافبک بازی‌ساز بایرن مونیخ در ادامه گفت:‌ حضور در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بایرن مونیخ برایم خیلی جذاب است. درست همان طور که قبلا با رئال مادرید داشتم. تا زمانی که فوتبال بازی کردن را دوست داشته باشم و لذت ببرم به کارم ادامه خواهم داد و فکر می‌کنم تا مدت‌ها در بایرن مونیخ بمانم. تاکنون با دو تیم مختلف یعنی لیورپول و رئال مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیدم و خیلی دوست دارم به تیم سوم نیز به این افتخار برسم. افتخاری که تنها «کلارنس سیدورف» موفق به دست یافتن به آن شده است.

آلونسو در پایان درباره تقابل احتمالی بایرن مونیخ و رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان گفت:‌ قطعاً دیدار جذابی برای من خواهد شد. پنج سال را در رئال مادرید سپری کردم و هنوز هم با بازیکنان و مسئولان رئال مادرید در ارتباط هستم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار