کرمانشاه؛

خودروسازان از فرصت وام 25 میلیونی برای جلب بلندمدت رضایت مردم استفاده کنند

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه می گوید : وام 25 میلیون تومانی خودرو نباید پوششی برای ضعف خودروسازان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبدالرضا یاری به وام 25 میلیون تومانی که برای خرید خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: وام 25 میلیون تومانی نباید پوششی بر ضعف خودروسازان باشدکه از اینفرصت برای دادن خودروهای بنجل به مردم سوء‌استفاده کنند.

وی افزود: از آنجا که مردم اکنون به خودروسازان بی‌اعتماد شده‌اند، خودروسازان باید از این فرصت برای جلب بلندمدت رضایت مردم استفاده کنند.

به گفته این مسئول اگر خودروساز قصد سوءاستفاده از این فرصت را داشته باشد کسی توصیه نمی‌کند فقط برای اینکه منافع تولیدکننده حفظ شود مردم ضرر کنند و قرار نیست این تسهیلات فقط به سود بخش خودرو باشد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این سیاست دولت در اصل برای حمایت از بخش تولید است، یادآور شد: اگر خودروسازان با استفاده از این فرصت کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند، این تسهیلات برد- برد و به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

یاری با اشاره به اینکه در این شرایط رکود دولت چاره‌ای جز این سیاست نداشت و باید صنعت خودروسازی را که موتور محرک اقتصاد است به حرکت در می‌آورد، تصریح کرد: البته دولت تلاش کرده این سیاست بینابینی باشد، اما بیشتر به نفع تولیدکننده است.

وی در ادامه از نرخ 16 درصدی تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو یاد کرد و ادامه داد: تسهیلات بهره مناسبی دارد و در حالت عادی بهره چنین تسهیلاتی 24 درصد است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، فرصت ، جلب ، بلند مدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.