اسماعیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تسهیل صادرات تنها راه حل مشکلات صنایع لبنی

مدیر عامل اتحادیه فراورده های لبنی گفت: صادرات لبنیات به شرط همکاری سازمان‌ها با اتحادیه میتواند یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات باشد.

محمدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صادرات لبنیات اظهار داشت: صنعت لبنیات کشور از دو سال کذشته با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و عدم کشش بازار برای افزایش قیمت‌ها مواجه بود.

مدیر عامل اتحادیه فراورده‌های لبنی کشور افزود: در این میان صادرات لبنیات به شرط همکاری ارگان‌ها و سازمان‌ها با اتحادیه ها می‌تواند یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکلات باشد.

وی ادامه داد: درواقع واگذاری اختیارات به اتحادیه‌ها و در اختیار گذاشتن مشوق‌های صادراتی دولت به صنایع می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش صادرات و ارزآوری کشورمان داشته باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت صادرات نسبتاً مطلوب است و ازسویی محصولات لبنی کمک بسزایی به صنایع و کیفیت و ارائه محصول با رقبا خواهد داشت.

وی افزود: این امر درحالی است که واگذاری اختیارات جز به اتحادیه‌ها و نظارت عالیه به دولت می‌تواند موجب ارائه محصول باکیفیت شود که متاسفانه این ابزارها در اختیار اتحادیه‌ها نیست و به همین خاطر دچار مشکلات فراوان شده است.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار