حمل و نقل بار در خرامه فارس به سهولت انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده مردم خرامه ،کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت : با پیگیری های انجام شده در مجلس شورای اسلامی ساخت جاده خرامه به  نی ریز به طول 40 کیلومتر از خانه کت استهبان آغاز و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این راه مسیر نی ریز به شیراز از طریق خرامه 40 کیلومتر کوتاه می شود  که باعث صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت و سایر هزینه ها است و در حقیقت این جاده شرق کشور را به مرکز استان فارس وصل می کند.

داریوش اسماعیلی بیان کرد: جاده خاوران ، سروستان،خرامه و سعادت شهر به طول 22کیلومتر باز سازی و آسفالت شده و مابقی هم در حال زیر سازی و آماده سازی برای آسفالت است .

وی با بیان اینکه این مسیر در اصل کمر بندی بزرگ شیراز و بندر عباس را به مرکز ایران یعنی اصفهان وصل می کند که با بهره برداری از این راه این مسیر 140 کیلومتر کوتاهتر می شود و شهرستان خرامه به یک چهارراه ارتباطی تبدیل می شود .

این مسوول افزود: 40درصد از اعتبار جاده خرامه ، نی ریز را وزرات صنایع و 60درصد دیگر را وزارت راه و شهر سازی برعهده دارد و طرح ساخت جاده خاوران،سروستان و سعادت شهر زیر نظر شرکت توسعه و ساخت راههای جنوب کشور است که اعتبار آن از این شرکت تامین می شود.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سهولت ، حمل و نقل ، بار ، خرامه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.