محمديان:آخرين دستاورد های شركت های حمل و نقل و خدمات شهری به نمايشگاه رسيد/حضور شركت های خارجی و داخلی در نمايشگاه

قائم مقام معاون سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداری تهران از افتتاح نمايشگاه حمل و نقل و خدمات شهری با حضور شركت های داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛پوریا محمديان قائم مقام معاون سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداری تهران روز گذشته در حاشيه مراسم افتتاحيه نمايشگاه حمل و نقل و خدمات شهری كه به مدت 4 روز برپا شده در جمع خبرنگاران اظهارکرد: محصولاتی كه در اين نمايشگاه ارائه شده در دو حوزه حمل و نقل شهری و خدمات شهری عرضه می شود و شركت های داخلی و خارجی آخرين دستاورد های خود را اين دو حوزه به نمايش گذاشته اند.

وی در ادامه افزود : اين نمايشگاه هر ساله برگزار می شود و با توجه به نياز سازمان حمل و نقل برای تامين وسايل نقليه در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری با اكثر شركت های حاضر در اين نمايشگاه در مناقصه ها نسبت به خريداری تجهيزات اقدام می كنند.

محمديان بیان كرد: هدف از برپايی نمايشگاه بين المللی حمل و نقل و خدمات شهری اين است كه ضمن آشنايی از تكنولوژی های جديد در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری جهت افزايش كيفيت خدمات از محصولات جديد شركت ها استفاده كنيم.البته در حوزه مباحث ايمنی و مرتبط با تجهيزات از محصولات داخلی استفاده می كنيم و صرفا وابستگی ما به شركت های خارجی در حوزه IT و ITS است كه اميدواريم با بومی سازی تجهيزات از اين تكنولوژی داخلی بهره مند شويم.

وی گفت: ما ضوابط و استاندارد های تجهيزات و وسايل نقليه در حوزه حمل و نقل در شهرداری را تعيين و اجرايی كرده ايم كه در قالب نظام نامه شهرداری مشخصات كالا محرز می شود و شركت ها باید در مناقصات با ما اين مشخصات را مد نظر داشته باشند و با استاندارد هايی كه ما تبيين كرديم محصولات را به ما عرضه كنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار