تبریز؛

تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر مقابله با جریانهای ضد انقلابی در فضای رسانه‌ای

فرمانده سپاه عاشورا از تلاش عده ای برای جریان سازی های رسانه‌ای و خدشه‌دار نمودن اصول انقلابی امام خمینی (ره) خبر داد که در فضای رسانه ای فعال هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از تبریز،سردار کریمیان در مراسم معرفی مسئول جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت : عده ای می خواهند به برخی اصول انقلاب مانند اعتماد به وعده الهی ،توجه به اسلام ناب محمدی،اعتقاد به اراده مردم ،حمایت از محرومان، و مقابله با استکبار و اعتقاد مردم به استقلال لطمه وارد کنند.

وی اصلی ترین وظیفه بسیج رسانه را روشنگری و جریان سازی صحیح بیان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا اصحاب رسانه را سربازان جنگ نرم دانست و تاکید کرد : مبارزه علیه جنگ نرم سخت تر از دیگر عرصه های مبارزه علیه استکبار جهانی است و اصحاب رسانه با انجام تکلیف خود و رسالت محوری در برابر نفوذ دشمنان و آسیب به استقلال ملی می ایستند.

در این مراسم سید محمدمسعود نقیب به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه معرفی و از زحمات مختارخوش پیمان قدردانی شد.

مختار خوش پیمان مسئول سابق بسیج رسانه سپاه عاشورا تدوین اساسنامه جدید بسیج رسانه، تولید مستندهای از جنس جهاد و اینک سرپناه با موضوع بازسازی مناطق زلزله زده ورزقان و مستند بمباران خاموش با موضوع جنگ نرم و جذب 417 عضو در بسیج رسانه استان را مهم ترین برنامه های انجام شده بسیج رسانه در 3 سال گذشته بیان کرد.

سید مسعود نقیب مسئول جدید بسیج رسانه استان نیز مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن و ایستادگی در مقابل جریان سازی ها ی معاند را وظیفه اصلی بسیج رسانه بیان کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.