انتقال روزانه 50 هزار بشکه‌ به نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه زنجان

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب گفت: ظرفیت نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه زنجان 50 هزاربشکه در روز است که از طریق خط لوله 10 اینچ انشعابی از خط لوله اصلی 14 اینچ ری-تبریز به طول 6هزار و381 کیلومتر انجام می‌شود.

امروز کار شود فوری//انتقال روزانه 50هزار بشکه‌ به نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه زنجان/ تلفات جاده‌ای کاهش یافتبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، الماس پورزاهدی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب با اشاره به اینکه این شرکت مسولیت سوخت‌رسانی به 4 استان کشور را برعهده دارد اظهار داشت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نقش بسیار مهم و موثر در شکوفایی اقتصادی ملی کشور ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: این شرکت با بکارگیری مراکز انتقال نفت تاسیسات انتقالی،  ایستگاههای حفاظتی و مخابرات با پشتیبانی مخابرات مستقل با ضریب 99.99 درصدتامین ارتباط سیستم جامع نفت و نیز این منطقه را برعهده دارد.

پورزاهدی ادامه داد: شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب با بهره‌گیری از رویکردهای عملیاتی یکپارچه و کارآمد، استفاده از تجهیزات جدید و منطبق با استانداردهای بین‌المللی، افزایش پایداری خطوط لوله، مراکز انتقال تاسیسات نفتی، ماشین‌آلات دوار، سیستمهای PLC ,CMMS,CIS، عیب یابی، تعمیرات دوره‌ای و بازسازی و نوسازی خطوط لوله، جلوگیری از خوردگی و پیکرانی هوشمند پروژه سوخت‌رسانی ‌به نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه زنجان را انجام می‌دهد.

وی به مزایای این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه نسبت به گزینه های دیگر ارزانتر، ایمن‌تر و سهل‌ترین انتقال فرآورده به سایر پروژه‌هاست همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداشت جاده‌ای، حذف تانکرهای حامل سوخت از جاده، جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی، پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و انتقال مواد نفتی بدون وقفه  از مهم‌ترین مزایای این طرح است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب تاکید کرد: ظرفیت این پروژه 50 هزاربشکه در روز است که از طریق خط لوله 10 اینچ انشعابی از خط لوله اصلی 14 اینچ ری-تبریز به طول 6هزارو381 کیلومتر انجام می‌شود. همچنین از طریق خط لوله 16 اینچ به ظرفیت 128 هزار بشکه تقریبا 115 هزار بشکه در روز به پالایشگاه تحویل می‌هد و در طی روز نیز به وسیله خط 14 اینچ 75 هزار بشکه در روز حدود 63 هزار بشکه از آن بهره‌برداری می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، نیروگاه ، زنجان ، بشکه ، انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار