رئيس دفتر نظامي فرماندهي معظم قوا:

شرايط بدر و خيبر با همت و استقامت مردم و تلاش مسوولان به دست آمده است

سردار شيرازي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم قم گفت: شرايط بدر و خيبر که آقا بيان فرمودند به دست نيامده مگر بر پايه همت و استقامت مردم و تلاش مجاهدانه مسئولان که در نهايت رضايت ولي امر مسلمين را در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ شيرازي در همايش بزرگداشت شهداي دانشجوي هويزه با يادآوري خاطره شهيد حسين علم‌الهدي و همراهان او اظهار داشت: شهداي هويزه گل شهداي ما در دفاع مقدس بودند آنها کساني بودند که زود فرمان امام را دريافت کردند و با اينکه جوان و در حال تحصيل بودند و مي‌توانستند با ادامه تحصيل به مدارج بالايي برسند با برگزيدن راه مجاهدت به آرزوي خود رسيدند.
وي با اشاره به سالگرد سيد علي علم‌الهدي خاطر نشان کرد: مرحوم سيد علي علم‌الهدي تلاش مجاهدانه‌اي داشت و براي انجام تکليف خود قيام کرده بود.
سردار شيرازي با بيان خاطره‌اي از آخرين روزهاي حياط مرحوم علم‌الهدي گفت: دغدغه او کارش بود و توانست مدال صميميت،‌مدال صفا و مدال جديت در کار را از مقام معظم رهبري دريافت کند.
سردار شيرازي با بيان اينکه عمل به تکليف براي ما حائز اهميت است افزود: خوش‌به حال کسي که بعد از شناخت تکليف براي انجام آن قيام کرده و مجاهدانه عمل کند و آنها که چنين مي‌کنند در روز يوم‌الحسره ، حسرت کمتري دارند.
رئيس دفتر نظامي فرماندهي کل قوا در ادامه سخنان خود به ايجاد دانشگاه عالي دفاع ملي اشاره و تصريح کرد: اين مرکز به طور محدود در کشور ايجاد شده و توانسته کارهاي خوبي را در مسير علمي صورت دهد.

سردار شيرازي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم قم اظهار داشت: شرايط بدر و خيبر که آقا بيان فرمودند به دست نيامده مگر بر پايه همت و استقامت مردم و تلاش مجاهدانه مسئولان که در نهايت رضايت ولي امر مسلمين را در بر داشته است.

وي به توصيه مقام معظم رهبري مبني بر بررسي کارشناسانه کارها اشاره و خاطر نشان کرد: ما حتي يک فرمان از معظم‌له سراغ نداريم که اجرا نشده باشد چرا که فرامين ايشان از استحکام برخوردار بوده است.
سردار شيرازي تصريح کرد: مقام معظم رهبري هميشه فرموده‌اند‌ "بايد همه جوانب کار ديده شده و سپس بر اساس تکليف عمل شود". ايشان نسبت به وضعيت موجود هيچ وقت رضايت نداشته‌اند و فرموده‌اند که بايد براي پيشبرد کارها دنبال راه‌هاي ميانبر بود.
وي در پايان سخنان خود با اشاره به ايجاد معاونت خودکفايي اظهار داشت:‌ در اوايل شکل‌گيري اين معاونت کارها بسيار سخت بود اما اکنون پيشرفت چشمگيري داشته‌ايم و اين پيشرفت‌ها حاصل درايت مقام معظم رهبري است و ما بايد شکر گزار نعمت ولايت باشيم./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار