ارومیه؛

امروز ایران به تکیه گاه ملل مختلف برای مقابله با دشمنان تبدیل شده است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: ملل مستضعف اقصی نقاط دنیا به ایران اسلامی تکیه کرده‌ و مقابل دشمنان خود ایستاده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیت‌الله علی‌اکبر قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ، اظهار داشت: ملل مستضعف دنیا با تکیه بر ایران اسلامی در مقابل دشمنان مقاومت می‌کنند.

وی در خطبه نخست بر ضرورت نیکی و احسان نسبت به پدر و مادر اشاره کرد گفت: در زمان حیات و وفات باید والدین را یاد کرد، چرا که دعا و نفرین آنها در اولاد تاثیرگذار است.

وی با اظهار اینکه در طول سال‌‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سران کشور آمریکا مشکلات زیادی برای مردم ما به وجود آورده‌اند، گفت: اما اکنون خودشان در حال زوال و نابودی هستند، ولی انقلاب همچنان به حیات خود در جامعه جهانی ادامه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا به سیاست‌های خصمانه سران این کشور مربوط می‌شود، افزود: ما با ملت این کشور دشمنی نداریم، به ویژه اینکه مردم آن از سیاست‌های غلط حاکمان‌شان ناراضی هستند.

امام جمعه موقت ارومیه به برگزاری آئین زیارت اربعین با حضور 20 تا 25 میلیون نفر اشاره و خاطرنشان کرد: در آئین حج حداکثر چهار میلیون نفر حضور پیدا می‌کنند، اما در سایه الطاف الهی جمعیت میلیونی کربلا را با پای پیاده مقصد قرار می‌دهند.

قریشی امنیت ایران اسلامی را در دنیا مثال‌زدنی دانست، یادآوری کرد: نوامیس ما در خاک این کشور به هر نقطه‌ای با آرامش می‌روند، حال آنکه در سایر کشورها ناامنی موج می‌زند، از طرف دیگر ملت سوریه، عراق، لبنان و یمن به واسطه حمایت ملت ما مقابل دشمن ایستاده‌اند.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.