بیاتیان: نامه رهبری نقشه راه مسیر برجام است

نماینده مردم بیجار گفت: نقشه راه ما در مسئله برجام توجه به مفاد نامه مقام معظم رهبری در این خصوص است.

بیاتیان: نامه رهبری نقشه راه مسیر برجام است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "سید محمد بیاتیان" نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در سخنان صحن علنی خود اظهار داشت: نقشه راه ما در مسئله برجام توجه به مفاد نامه مقام معظم رهبری در این خصوص است.

وی در ادامه افزود: ما ضمن تقدیر از تیم مذاکره کننده که با هدایت رهبری انقلاب مذاکرات را به پیش بردند می‌گوییم که این مذاکرات نشان داد نظام ما اهل گفت‌وگو و تعامل براساس احترام متقابل است اگرچه آمریکایی‌ها گزینه‌های زیرو روی میز خود را به رخ ما می‌کشند اما دنیا بداند که سیاست‌های ما براساس رهنمودهای امام راحل است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه کشور ایران قومیت‌های گوناگونی را در دل خود جای داده بنده به عنوان یک کرد ضمن محکوم کردن توهین به اقوام ترک و آذری زبان می‌گویم که این کشور جایگاه همیشگی همه قومیت‌ها است.

وی با برشمردن مشکلات حوزه انتخابیه خود ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه و استاندار بیجار و نیروهای انتظامی و سپاه که موجب امنیت و ارتقای آن منطقه شدند اظهار داشت: بنده ضمن تقدیر از سفر دولت محترم به کردستان می‌خواهم که وزارتخانه‌های مربوطه در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر اقدام نماید.

بیاتیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: ما انتظار داریم در لایحه بودجه 95 توجه ویژه‌ای به قشر معلمین صورت گیرد زیرا حقوق ناچیز فرهنگیان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر نفت گفت: ضمن تقدیر از گازرسانی به بیش از 65 روستا ازآغاز سال 91 تاکنون، با توجه به سردسیر بودن شهرستان لازم است گازرسانی تا پایان سال 96 به همه روستاها صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: باتوجه به وسعت شهرستان وضعیت کشاورزی در حد مطلوبی نیست و توسعه کشاورزی و باغداری در گرو وام‌های ارزان قیمت است.

وی در پایان تصریح کرد: اجرایی شدن طرح مجتمع تولید فولاد که از مصوبات سفر دولت می‌باشد باید مورد توجه متولیان امر و وزیر صنعت قرار گیرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار