کریمی: کی‌روش کمتر به حاشیه بپردازد

سرمربی پیشین استقلال گفت: سرمربی تیم ملی می‌بایست کمتر به حاشیه بپردازد و عامل اصلی حاشیه‌ها نیز خودش است.

کریمی: کی‌روش کمتر به حاشیه بپردازد
فیروز کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پیروزی 6 بر صفر تیم ملی برابر گوام را به مردم ایران تبریک می‌گویم و همچنین این نکته را باید اظهار کرد که بدون شک تیم که وقتی 20 دقیقه 10 نفره و بدون دروازه‌بان بودیم و نتوانست گلی را به ثمر برساند، نشان دهنده توانایی ما است. مسابقات را به خوبی شروع نکردیم، اما وقتی به جلو رفتیم نتایج بهتری را کسب‌ کردیم و خداروشکر هم اکنون در صدر جدول حضور داریم. هدفمان باید برای صعود به جام جهانی مرحله بعد باشد و بدون این تیم‌ها اهمیتی ندارد.

کریمی درباره جوانگرایی تیم ملی بیان کرد: جوانگرایی در هر زمانی باشد به سود فوتبال کشورمان است و این جوانگرای‌ها می‌تواند پایه  اصلی فوتبال کشورمان را تشکیل دهد.

سرمربی سابق پاس تهران افزود: آقای کی‌روش باید کمتر به حاشیه بپردازد و این موضوع سبب می‌شود تا تمرکزش را کامل برای تیم کلی بگذارد و بهترین نتایج را با این تیم کسب کند. عامل اصلی حاشیه‌ها نیز خودش است و باید به دستورات فدراسیون احترام بگذارد.

وی در پایان افزود: در حال حاضر نمی‌توان نظر داد که تیم ملی به جام جهانی می‌‌رود یا نه، اما این نکته را باید اظهار کرد که بدون تیم‌های گوام،هند و ترکمنستان اهمیتی ندارد و باید تا دور رفت بازی‌های مرحله دوم صبر کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: کریمی ، استقلال ، کی‌روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار