اصفهان؛

تریبون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تریبون وحدت نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان گفت: ما از مسوولان استان می خواهیم تا اجازه دهند استقلال این شورا حفظ شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری در حاشیه برگزاری مراسم نشست مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع خبرنگاران خمینی شهر گفت: تریبون شورای تبلغات اسلامی در آیین های ملی و انقلابی، تریبون نظام است و ما نمی توانیم آن را در اختیار جناح های سیاسی قرار دهیم. 

وی گفت: از مسوولان استان و شهرستانها انتظار داریم تا همچون گذشته کمک کنند تا مسوولان این نهاد ماموریت خود را بهتر از گذشته انجام دهند تا آیین های اثرگذار بیشتری برگزار کنند.

عسگری گفت: تلاش ما این است تا از همه نظرات سیاسی استان استفاده کنیم و در یک مراسم واحد و با پشتوانه مردمی، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم.

وی هشدار داد: اگر از تریبون شورای تبلیغات اسلامی به نفع جناحی خاصی استفاده شود بطور قطع تنش سیاسی در استان و کشور نیز افزایش خواهد یافت و دیگر این شوراء آثار و برکات لازم را نخواهد داشت. 

عسگری افزود: نشست استانی امروز با هدف برنامه ریزی برای مناسبت های پیش رو از جمله اربعین امام حسین، 9 دی و بزرگداشت ایام یوم الله دهه فجر به میزبانی مسوولان شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

وی افزود: مهمترین خواسته ما از مسوولان شوراهای اسلامی شهرستانهای استان این است که با همه توان برای برگزاری بهتر آیین های در پیش رو تلاش کنند. 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه می کوشیم تا با توجه به حساسیت ایام انتخابات و شرایط بین المللی و ملی جاری، برگزاری مناسبت ها اثرات خود را داشته باشد، گفت:حمایت مسوولان باعث می شود تا مدیران و اعضاء شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان با آرامش خاطر و دغدغه کمتری از ظرفیت شهرستان خود برای برگزاری هرچه بهتر آیین های ملی و انقلابی استفاده کنند . 

وی تاکید کرد: شورای تبلیغات اسلامی به صورت فراجناحی عمل می کند و در سال همدلی و همزبانی شاهد تعامل خیلی خوب بین مسوولان استان هستیم و با مشکل خاصی از طرف مسوولان استان روبرو نبوده ایم .

عسگری تصریح کرد: ما از مسوولان استان انتظار داریم تا به وعده های خود برای حمایت از برگزاری بهتر آیین ها و مناسبت ها عمل کنند . 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه خمینی شهر به عنوان یکی از مهمترین شهرستانهای استان از جایگاه انقلابی و مهمی در آیین های ملی و مذهبی برخوردار است، گفت: مهمترین انتظار از مسوولان شهرستان خمینی شهر این است تا شورای تبلیغات اسلامی را که به نوعی به ولی فقیه منتسب است، بیش از گذشته مورد حمایت قراردهند و زیرساخت و بودجه کافی و مکان مستقل و مناسب برای این نهاد در شهرستان خمینی شهر فراهم کنند. 

در این مراسم از زحمات فرماندار و معاونین فرماندار خمینی شهر و امام جمعه شهر کوشک تجلیل شد.

بازدید از امامزداه سیدمحمد و خانه تاریخی سرتیپ سدهی از برنامه های جنبی این مراسم یکروزه بود.

انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.