در پاسخ به تذکر رسایی؛

لاریجانی: لایحه شفافیت مالی انتخابات طبق ضوابط مجلس بررسی می‌شود

لاریجانی در پاسخ به تذکر رسایی گفت: لایحه شفافیت مالی انتخابات طبق ضوابط مجلس بررسی می‌شود.

لاریجانی: لایحه شفافیت مالی انتخابات طبق ضوابط مجلس بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‎الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری خطاب به ریاست مجلس اظهار کرد: دولت لایحه شفافیت منابع مالی و هزینه‌های انتخاباتی را در تاریخ 24 آبان ماه تحویل مجلس داد که البته بر روی آن تاریخ 19 ثبت شده بود اما این لایحه روز 25 آبان به نمایندگان ارائه شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: وزیر کشور همان شب در تلویزیون اعلام کرد که لایحه شفافیت منابع مالی و هزینه‌های انتخاباتی را به مجلس ارائه کرده اما آنها تعلل می‌کنند.

وی ادامه داد: فردای همان شب روزنامه‌ها «هراس از شفافیت» تیتر کردند.

رسایی با بیان اینکه مجلس هفته گذشته سه روز جلسه داشت گفت: حدود 15 عدد دو فوریتی بعد از لایحه‌ای که مواد آن در مجلس امروز بررسی می‌شود وجود دارد و بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر از لایحه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی استقبال می‌کنیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: با حیثیت مجلس با اهداف سیاسی و انتخاباتی بازی کرده‌اند و این یک امر اشتباه است که عنه‌‌و ما می‌ترسیم، نه خیر خیلی هم خوب است اما هر چیزی سازوکاری دارد.

رسایی تأکید کرد: یک نفر باید از حیثیت مجلس دفاع کند تا این طور تلقی نشود که مجلس نمی‌خواهد منابع مالی را برای انتخابات مشخص کند.
لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به رسایی اظهار کرد: لایحه شفافیت مالی انتخابات طبق ضابطه در نوبت قرار گرفته و هیچ تأخیر و تعللی هم در کار نبوده است.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: این لایحه حتما مطرح می‌شود و اینکه اعلام شده مجلس در این امر تعلل کرده است حرف نادرستی است.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار