پیاده‌روی اربعین یک حرکت بزرگ در سطح جهان اسلام است

ستاد فرهنگی اربعین در شهرهای نجف و کربلا مستقر بوده و همزمان با فعالیت سایر مجموعه ها ائم از خدمات شهر و غیره مشغول خدمت رسانی به زوار گرامی است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی محمد نائینی، مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درباره اقدامات این معاونت در خصوص پیاده روی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین یک حرکت بزرگ در سطح جهان اسلام است که دارای آثار و برکات زیادی می باشد و هر مجموعه ای که در این راه قدم بر دارد توفیق خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) را پیدار کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران در  سال گذشته در حوزه های خدمات شهری، خدمات بهداشتی، خدمات پزشکی، خدمات فرهنگی و اطلاع رسانی اقدامات زیادی را در شهرکربلا و شهر نجف و در مسیر نجف تا کربلا انجام داده است. امسال نیز شهرداری تهران این توفیق را پیدا کرده تا در زمینه های مختلف، به زوار محترم، خدمت رسانی کند.

نائینی با اشاره به تشکیل ستاد فرهنگی اربعین در شهرداری تهران افزود: مجموعه ای از سازمان ها ائم ازسازمان بسیج شهرداری تهران، سازمان ایثارگران، سازمان زیباسازی، همشهری، معاونت فرهنگی اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در این ستاد مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: این ستاد فرهنگی در شهرهای نجف و کربلا مستقر بوده و همزمان با فعالیت سایر مجموعه ها ائم از خدمات شهر و غیره مشغول خدمت رسانی به زوار گرامی است.

مشاور دکتر قالیباف ادامه داد: نصب تابلو و پرچم در مسیر حرکت زوار ، ایجاد فصایی برای اسکان و انجام فعالیت های فرهنگی به کمک خطبا ، سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) و تولید محصولات فرهنگی از جمله اقدامات ستاد فرهنکی اربعین است.


منبع: سایت خادم الحسین






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار