آذرنوش:

ارتقای اخلاق و فرهنگ جوانمردی جزو برنامه‌های اصلی ما است

رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: به دنبال برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای اخلاق و فرهنگ جوانمردی ورزشکاران هستیم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت‌های بسیج در عرصه ورزش محدود به زیرساخت‌ها و پشتوانه‌سازی برای تربیت قهرمانان آینده ورزش کشور نیست و در کنار این فعالیت‌ها با تاسیس سازمان بسیج ورزشکاران، بسیج در حوزه فرهنگی و گسترده اخلاق و معنویات هم در ورزش کشور ورود پیدا کرد و توانسته است فعالیت‌های گسترده‌‌ای در این رابطه انجام دهد.
 
*رویکردمان ارتقای سطح اخلاق است

آذرنوش در رابطه با تاسیس این سازمان بیان کرد: جامعه ورزش کشور،جامعه گسترده‌ای است و طیف زیادی از جوانان کشورمان به فعالیت‌های ورزشی مشغول هستند.
 
با توجه به گستردگی فضای ورزش موضوعی که اهمیت پیدا می‌کند، انجام کارهای فرهنگی است و باید در کنار رشد فنی در ورزش، سازمان بسیج ورزشکاران با رویکرد ارتقای سطح اخلاق و منش و رفتار پهلوانی و جوانمردی در بین ورزشکاران تاسیس شد.
 
وی ادامه داد: تعامل خوبی را با وزرات ورزش داریم و در این زمینه نیز تمام اقدامات لازم و ضروری را با هم برنامه‌ریزی کرده و به اجرا در می‌آوریم، چرا که یکی از این برنامه‌ها شناسایی شهدای ورزشکار در 32 استان کشور است و این امر تا به حال باعث شناسایی 5000 شهید شده است که این موضوع علاوه براینکه باعث تشویق و حمایت ورزشکاران در عرصه‌های مختلف می‌شود بلکه می‌توانند از شهدا در زندگی ورزش و زندگی شخصی خود الگوی صالح و بی‌عیبی بسازند.
 
آذرنوش در پایان افزود: تنها در ورزش چنین چالش‌هایی رخ نمی‌دهد و با توجه به اینکه ورزش با روحیه جوانمردی و پهلوانی عجین است و ورزشکاران و پهلوانان خوانده می‌شود این انتظار می‌رود که بی‌اخلاقی ‌ها و نامردی و بی‌فرهنگی دیگر در آن دیده نشود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار