تبریز؛

ثبت ۷۰۳ مورد ولادت درشهرستان هشترود

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان هشترود از ثبت ۷۰۳ واقعه ولادت و ۴۳۴ مورد ازدواج و همچنین سهم ۱/۳ درصدی هشترود از میزان آمار طلاق در استان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صادقی در مورد وقایع ثبت شده در این اداره در ۷ ماهه ابتدائی سال جاری گفت: تعداد ولادت های ثبت شده در شش ماهه اول امسال ۷۰۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش دارد. و از نظر جنسیت نیز ۳۵۲ مورد مرد و ۳۵۱ واقعه نیز زن است. از این تعداد نیز ۲۵۷ واقعه شهری و ۴۲۸ واقعه نیز روستائی است.

وی ادامه داد: این تعداد حدود ۱/۷۱ درصد از میزان ولادت در استان است و جایگاه شهرستان نیز در واقعه ولادت رتبه ۱۵ می باشد.

صادقی در مورد تعداد فوت های ثبت شده نیز تصریح کرد: در این مقوله نیز ۱۶۱ مورد ثبت شده که نسبت به سال قبل ۲۰/۳ مورد کاهش داشته ایم. از این تعداد ۹۵ مورد مرد و ۶۶ مورد نیز زن می باشند. از این تعداد ۵۹ واقعه ساکن مناطق شهری و ۱۰۲ واقعه نیز ساکن روستاها بودند.

رئیس اداره ثبت احوال هشترود افزود: این تعداد ۱/۲۶ در صد فوت استان است و جایگاه شهرستان نیز در این مقوله رتبه ۱۸ است.

صادقی اظهار کرد: تعداد ازدواج های ثبت شده در شش ماهه نخست سالجاری نیز ۴۳۴ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵٫۸ درصد مورد کاهش داشته ایم.

وی ادامه داد: این تعداد ۱/۷۷ در صد ازدواج استان است و جایگاه شهرستان نیز در این مقوله رتبه ۱۳ است. بیشترین سن ازدواج ثبت شده در مردان بین سنین ۲۰ الی ۲۴ سال در بین دختران در بین سنین ۱۵ الی ۱۹ سال است.

صادقی در مورد آمار طلاق در ۷ ماهه ابتدائی سال ۹۴ در هشترود نیز گفت: تعداد طلاق ها نیز ۶۰ مورد می باشد که این تعداد ۱٫۳ درصد از طلاق استان است. از این تعداد میانگین سن مردان ۳۰ سال و میانگین سن زنان ۲۶ سال است. از نظر محل سکونت نیز ۳۴ واقعه در شهر و ۲۶ واقعه نیز در روستا صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.