تبریز؛

ایجاد انگیزه و علاقه در اصحاب فرهنگ و هنر باید اولویت کارکنان این حوزه باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد انگیزه و علاقه در اصحاب فرهنگ و هنر باید اولویت کارکنان این حوزه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفی پوردر آیین قرائت سوگندنامه کارکنان جدید این اداره کل، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری در حوزه فرهنگ امري  زمان بر بوده و هنرمندان و اصحاب ادب و فرهنگ بايستي صبوري لازم و نيز تعامل مناسب را داشته باشند و از سوي ديگر مديران و کارکنان حوزه فرهنگ بايستي بسترهاي مناسبي براي توسعه فعاليت هاي هنرمندان به مباحث فرهنگي و هنري را ايجاد نمايند .

وی تصريح كرد: مهمترين عامل رشد و نمو هنر در گرو فعاليت و خوش درخشيدن انجمن هاي هنري است و دراين رابطه کارکنان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ميتوانند با تقويت روحيه هنرمندان و معرفي چهره هاي فعال و تأثير گذار در ارتقاء جايگاه هنر و هنرمندان در جامعه اقدام نمایند .

صفی پور اظهار کرد: کارکنانی که در شهرستان ها فعالیت خواهند کرد، باید امکانات بالقوه خود را بالفعل کرده و ظرفیت بهره وری خود را با امکانات محدود در حوزه تخصصی خود افزایش دهند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تکریم اصحاب فرهنگ و هنر را یکی از وظایف متولیان فرهنگی برشمرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر همواره هم در دین مبین اسلام و هم فرهنگ متعالی ایرانی،‌دارای جایگاه شاخص و ارزشمندی هستند و باید این مقام فضل و فرهنگ پاس داشته شود.

وی بر لزوم رعایت تکریم و حقوق متقابل هنرمندان و کارکنان تاکید کرد.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.