بیرجند ؛

توزیع هدایای رهبری بین مدارس خراسان جنوبی

هدایای رهبری با حضور مدیر عامل بنیاد علوی به مدارس شبانه روزی شهرستان زیرکوه و آرین شهر قاین اهدا شد.

توزیع هدایای رهبری بین مدارس خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ هدایای رهبری روز گذشته با حضور مدیر عامل بنیاد علوی به مدارس شبانه روزی شهرستان زیرکوه و آرین شهر قاین اهدا شد .

این هدایا ، هزار و 383 قلم کالا شامل تلویزیون ، یخچال ، فرش ،رایانه ، چاپگر ، ویدئو پروژکتور ، چرخ خیاطی ، آب سرد کن و تشک خواب است که با هزینه 450 میلیون تومان تهیه و به مدارس شبانه روزی اهدا شد.

مدیر عامل بنیاد علوی در مراسم توزیع این اقلام در بیرجند گفت : علاوه بر این اقلام ، 170 میلیون تومان برای توسعه و بازسازی مدارس آرین شهر و شهرستان زیرکوه اختصاص یافته که تحویل سازمان نوسازی مدارس خراسان جنوبی شده است .

 برزگری با بیان اینکه انجام فعالیت های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان را بنیاد علوی به عهده گرفته است افزود : این بنیاد هم اکنون 230 شرکت دارد که برای رفع محرومیت در کشور همکاری می کنند .

وی با بیان اینکه بنیاد علوی برای هر استان ، طرحی را در نظر گرفته است گفت: این بنیاد در خراسان جنوبی طرح توانمندسازی مردم مناطق کم برخوردار را اجرا خواهد کرد که برنامه های آن در حال تدوین است .

مدیر عامل بنیاد علوی همچنین با اشاره به اجرای طرح ارتقاء سلامت مادران باردار در کشور افزود : با اجرای این طرح از آغاز امسال ، 480 هزار سبد کالا در هر ماه بین مادران باردار نیازمند کشور توزیع شده است که سهم خراسان جنوبی از این طرح ، هزار و 500 سبد کالاست .

برزگری گفت: امسال 2 میلیارد و 889 میلیون تومان برای ارتقای سلامت مادران باردار مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی اختصاص یافته که 80 درصد آن جذب شده است .همچنین کمیته مسکن خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر خراسان جنوبی با حضور مدیر عامل بنیاد علوی در بیرجند برگزار شد که آقای برزگری در این نشست در تماسی با مسئولان مربوطه در تهران ، مشکلات را منتقل کرد و مسئولان اعلام کردند ساخت مسکن این خانواده ها به زودی در خراسان جنوبی آغاز می شود .


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.