افتتاح مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی در تهران/ ثبت نام 320 بیمار در این مرکز

رئیس انجمن ضایعات نخاعی گفت: با افتتاح مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی این مرکز روزانه حدود 60 تا 70 بیمار در دو شیفت پذیرش می شوند.

افتتاح مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی در تهران/ ثبت نام 320 بیمار در این مرکز
ضرابی رئیس انجمن ضایعات نخاعی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی برای درمان بیماران ضایعه نخاعی افتتاح شده است، گفت: این افراد بعد از ترخیص از بیمارستان حتما باید وارد مرحله ساب اکیوت(بین راهی) شده و بیمار و خانواده بیمار  تحت آموزش قرار گیرند. 

وی با اشاره به افتتاح مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی در تهران، افزود: با افتتاح این مرکز روزانه حدود 60 تا 70 بیمار در دو شیفت پذیرش می شوند.

رئیس انجمن ضایعات نخاعی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 320 بیمار در این مرکز ثبت نام کرده اند، یادآور شد: این مرکز قابلیت این را دارد که حتی تا سقف 250 نفر به صورت روزانه پذیرش کند و 50 نفر هم به صورت موقت بستری کند.

محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به امکانات خوبی که در این مرکز فراهم شده است، افزود: این مرکز برای کسانی که دچار ضایعه نخاعی هستند افتتاح شده و نسبت به توانمندسازی آنها و برگشت مشکلات جسمی که برای آنها فراهم شده اقدام می کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این مرکز از تجهیزات و امکانات خوبی برای حرفه آموزی بیمارانی که کارهای روزمره خود را عهده دار هستند برخوردار شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه درخواست افرادی که دچار ضایعه نخاعی هستند تقویت تجهیزات این مرکز بوده است، تاکید کرد: استفاده از این مرکز به عنوان مراقبت های ویژه (ساب اکیوت) مورد موافقت و استقبال سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۱۱:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خواهشمندم آدرس و شماره تلفن این مرکز را اطلاع دهید.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۶:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
سلام
من میخوام برای ضایعه نخاعی دستگاه پاراپودیوم بخرم، دستگاه خوبیه؟ می شناسید؟
Iran (Islamic Republic of)
انا
۱۴:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام لطف میکنید ادرس این مرکز توانبخشی ضایعات نخاعی را بگویید
ممون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ببخشید من کلی سرچ کردم ولی آدرس این مرکز رو پیدا نکردم.
آخرین اخبار