رقابت 15000 لوگو برای المپیک توکیو 2020

کمیته انتخاب نشان یا لوگو رقابت های المپیک توکیو 2020 اعلام کرد، لوگوی این رقابت ها از بین حدود 15 هزار لوگوی مردمی انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزار کنندگان بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 ، برای انتخاب لوگو این رقابت های معتبر، مسابقه ای را برگزار کردند و از شرکت کنندگان خواستند لوگوها و نشان های پیشنهادی خود را ارسال کنند.این رقابت از 24 نوامبر شروع شد و دیروز به پایان رسید.
کمیته انتخاب نشان المپیک توکیو 2020 می گوید 14،599 نشان برای لوگوی 2020 توکیو دریافت کرده است که از میان این تعداد، 12،900کار انفرادی و 1،699 کار گروهی بوده است.
ابتدا قرار بود این رقابت بین طراحان ژاپنی باشد که در مسابقاتی جایزه به دست آورده بودند، اما این مسئله به دلیل یک سلسله سرقت ادبی ،در ماه اکتبر لغو شد.
هر ژاپنی بالای 18 سال مجاز به ارسال طرح بود، در حالی که کودکان و خارجی های غیر مقیم ژاپن نیز می توانستند در این رقابت شرکت کنند، به شرطی که یکی از افراد گروه آنها ،شرایط لازم از قبیل سن و تابعیت را داشت. 
اکنون کمیته برگزار کننده رقابت های المپیک ،همه لوگوهای ارائه شده را به لحاظ مطابقت با قوانین و فرمت ها بررسی خواهد کرد و پس از آن کمیته انتخاب نشانهای توکیو2020 ، که در ماه سپتامبر پس از حذف لوگوی اصلی منصوب شدند، به همراه 20 طراح حرفه ای 100 تا 200 لوگو را روز 15 دسامبر انتخاب خواهند کرد.
سپس این کمیته دوباره نشان های منتخب را بررسی کرده و از بین آنها سه یا چهار طرح را انتخاب خواهد کرد.
طرح برنده در فصل بهار اعلام و از طراح آن دعوت خواهد شد تا در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک و پارالمپیک شرکت کند.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: المپیک ، لوگو ، رقابت ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار