نیکزاد:

هنوز آمدنم برای انتخابات مجلس قطعی نشده است / شاید از تهران نامزد شوم

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: هنوز حضورم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی نشده و طی روزهای آینده تصمیم نهایی را در این زمینه خواهم گرفت.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی اظهارداشت: طی روزهای آینده حضور قطعی‌ام را در انتخابات اعلام خواهم کرد ولی به احتمال زیاد اگر قصد حضور در انتخباات مجلس را داشته باشیم از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده  و در این وادی ورود پیدا می‌کنم.

وی با بیان اینکه برادرم اکبر نیکزاد تصمیم گرفته تا از اردبیل وارد عرصه انتخابات شود ادامه داد: انتخابات پیش‌رو از اهمیت خاصی برخوردار است و به نظر می رسد برای جلب مشارکت مردم بایستی هر کس احساس تکلیف کرده و ادای دین کند می‌توان بهتر نتیجه گرفت.

وزیر سابق راه و شهرسازی در پایان بیان کرد: انتخابات در این 36 سال سیما و منظر دموکراسی حقیقی و نمود مردم‌سالاری دینی در این کشور بوده و هیچ وقت از جایگاه و عظمت آن کاسته نشده و قطعا در اسفند امسال نیز مشارکت بالای مردم در انتخابات ظرفیت و قدرت نظام اسلامی ما را ارتقا خواهد داد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.