اجرای طرح نظارتی شب یلدا از اواخر آذر ماه

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی ویژه شب یلدا گفـت: از 27 آذر ماه سال‌جاری طرح نظارتی شب یلدا ویژه بازرسی از صنوف عرضه‌کننده آجیل، خشکبار و میوه در استان البرز به اجرا درمی‌آید.

رمضان رستمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر ساله به مناسبت اجرای طرح‌های نظارتی شب یلدا برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر کشور و به ویژه استان البرز به مرحله عمل درمی‌آید.

وی افزود: امسال نیزاز 27 آذر ماه تمام صنوف عرضه‌کننده میوه، آجیل و خشکبار مورد پایش و نظارت ویژه قرار می‌گیرند تا بازار یلدای امسال نیز همانند سال‌های گذشته بازار باثبات و آرامی باشد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز با اشاره به این که این استان از نظر اجرای طرح‌های نظارتی جزء استان‌های پیشرو در میان استان‌های کشور است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 96 هزار واحد صنفی مورد بازرسی و پایش این مرکز قرار گرفته‌اند که بر اساس این میزان بازرسی بیشترین تخلفات مربوط به صنوف خدماتی از جمله کابینت‌سازان، مبل‌سازان و واحدهای تعمیر اتومبیل بوده است.

به گفته رستمی عدم صدور فاکتور و درج قیمت و نیز گران‌فروشی مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی خدماتی در این استان بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف همچنین به طرح ویژه این استان برای بازرسی از واحدهای نانوایی نیزاشاره کرد و گفت: در استان البرز هر روز طرح نظارت ویژه بر وحدهای نانوایی اجرا می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار