شهرکرد؛

فراهم شدن زیرساخت های برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن تمامی زیرساخت های برگزاری انتخابات سالم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در بازدید از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: تمامی زیرساخت های برگزاری انتخابات سالم در این استان فراهم است.

وی، حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق های رأی را مهم دانست و بر رسیدگی به تخلفات احتمالی در انتخابات تاکید کرد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.

این استان با ۱۶ هزار و ۴۲۱ کیلومتر مربع مساحت معادل یک درصد از کل مساحت ایران، بیست و دومین استان کشور از نظر وسعت به شمار می رود.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از امروز 26 آذر تا 2دی و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی انجام می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.