رئیس مرکزاسلامی انگلیس: دشمنان تصور نکنند با کشتار مسلمانان نیجریه به اهداف خود می رسند

رئیس مرکز اسلامی انگلیس گفت: افرادی که از تاریخ درس نگرفته اند بدانند با کشتار و جاری ساختن خون مسلمانان به اهداف خود دست نمی یابند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مرکز اسلامی انگلیس کشتار مسلمانان نیجریه را محکوم کرد و گفت: افرادی که از تاریخ درس نگرفته اند بدانند با کشتار و جاری ساختن خون مسلمانان نخواهند توانست به اهداف مورد نظر خود در این منطقه دست یابند.
 
حجت الاسلام محمد علی شمالی افزود: مدتهاست که خبر کشتار مسلمانان و اخبار ناگوار از کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و یمن به گوش می رسد و اکنون اخبار نیجریه هم به آن افزوده شده است.
 
وی گفت: کشتار فجیع و هولناک مسلمانان نیجریه را همزمان با فریادهای اعتراض مردمی، سازمانهای کارشناسی مثل کمیسیون حقوق بشر اسلامی نیز پیگیری می کنند.
 
رئیس مرکز اسلامی انگلیس با اشاره به حملات گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه به مسیحیان اظهار داشت: در زمان حملات این گروه تروریستی به مسیحیان، شیعیان و در صدر آنان شیخ ابراهیم زکزاکی بودند که به حمایت از مسیحیان پرداختند و در برابر حملات گروههای تروریستی به آنان پناه دادند.
 
وی با بیان اینکه چرا می خواهند میان مسلمانان شیعه و سنی تنش ایجاد کنند گفت: دولت نیجریه باید پاسخگوی این فجایع باشد و جلو اینگونه رفتارهای هولناک را بگیرد و ضمن احترام به حقوق مسلمانان عاملان آن را مجازات کند و جلو تکرار اینگونه فجایع را بگیرد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار