استفاده معاونت علمی از سمن‌های موفق در حوزه فناوری و نوآوری

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اگر این سمن‌ها به خوبی در کشور سازمان یافته باشد تاثیر خوبی در پیشرفت علمی و اجتماعی کشور خواهد داشت.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به طور کلی سمن‌ها (سازمانی که بخشی از ساختار دولت محسوب نمی‌شوند اما نقش بسیار مهمی به عنوان واسطه بین فرد،‌ مردم و قوای حاکم و خود جامعه ایفا می‌کنند) کمک کار سازمان‌های اصلی یا دولتی هستند سازمان‌هایی موفق هستند که به سمت استفاده از پتانسیل و انرژی و توان سازمان‌های مردم نهاد حرکت می‌کنند‌. 

وی در ادامه افزود: اخیرا صحبت‌هایی با معاونت سازمان‌دهی امور جوانان انجام شده و امیدواریم که بتوانیم با کمک هم از سمن‌هایی که در عرصه‌ی فرهنگی و علمی و فناورانه فعالیت می‌کنند استفاده کنیم. 

کرمی بیان کرد: این سازمان ها باید از دوام خوبی برخوردار باشند و ساختار بندی و سازمان بندی مناسبی برای فرد ایجاد کنند که بتوانند در این زمینه خود را نشان بدهند.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در کشور ما سمن‌های موفقی در زمینه علمی،‌ اجتماعی و محیط زیست وجود دارد که کمک‌های خوبی به سازمان‌ها ارائه می‌دهد و اگر این سمن‌ها به خوبی در کشور، سازمان‌ یافته باشد مطمئنا تاثیر خوبی در پیشرفت علمی و اجتماعی کشور خواهد داشت. 

کرمی خاطر نشان کرد: معاونت حتما از سمن‌هایی که در حوزه فناوری و نوآوری و خصوصا ترویج علم و فرهنگ در این زمینه باشد استفاده می کند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار