الویری در جمع خبرنگاران:

تابع قانونیم/ هدف از حضور در انتخابات، تشکیل یک مجلس قوی است

شهردار اسبق تهران گفت: هدفمان از حضور در انتخابات مجلس دهم تشکیل یک مجلس قوی و خوب است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری شهردار اسبق تهران پس از ثبت‌نام به عنوان داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران در پاسخ به اینکه تجربه شما تا چه میزان در مجلس آتی کاربردی خواهد بود گفت:‌ بنده از سال 78 تا 80  شهردار تهران بودم، دو دوره نمایندگی مجلس تهران و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در کارنامه خود دارم و می‌توانم از این تجربیات برای کارهای تقنینی استفاده کنم.

الویری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هدف شما از حضور در مجلس چیست اظهار داشت: بنده با این هدف که بتوانم در فضای جدیدی که بعد از برجام در کشور بوجود آمده رونق اقتصادی را بوجود آورده و مشکلات کشور را در زمینه بیکاری و رکود اقتصادی حل کنیم در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه میزان احترام به قانون برایتان ارزش دارد گفت: قانون همه چیز است زیرا در یک حکومت مردم سالاری، قانون الفبای دموکراسی است بنابراین قانون مبنا و پایه در تثبیت و اجرای قانون خوب است.

نماینده دو دوره مجلس در پاسخ به اینکه اگر رد صلاحیت شوید آیا به قانون تمکین می‌کنید، تأکید کرد: ما تابع قانونیم و طبق آن عمل می‌کنیم،  بنده هم اگر تأیید صلاحیت شده و در مجموعه لیست مشترک اصلاح‌طلبان قرار بگیرم در خدمت خواهم بود و در غیر این صورت بکار فعلی خودم ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.