قزوین؛

روزانه ۵۸۵ هزار مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG قزوین توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در جایگاه‌های CNG سطح استان قزوین به‌صورت میانگین، روزانه ۵۸۵ هزار مترمکعب گاز برای تأمین سوخت خودروها توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فتحعلی نجفی دراین‌باره اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۷ جایگاه CNG در استان قزوین وجود دارد كه با توجه به جمعیت استان در مقایسه با سرانه كشوری از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

وی با اشاره به عرضه مستمر و بدون وقفه گاز از طریق جایگاه‌های توزیع گاز در سال جاری از توزیع روزانه ۵۸۵ هزار مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG خبر داد .

نجفی توضیح داد‌: در استان قزوین به ازای هر ۲۱ هزار نفر ۱ جایگاه CNG وجود دارد، درحالی‌که این نسبت در متوسط كشوری بالای ۳۰ هزار نفر است.

مدیرعامل شركت گاز استان قزوین در ادامه بیان کرد: از مجموع ۵۷ جایگاه  CNGدر استان در حال حاضر ۶ جایگاه به دلایلی همچون مشكلات فنی، ارتقای ظرفیت و برخی تخلفات فعال نیستند كه امیدواریم در اسرع وقت به شبكه توزیع متصل شوند.

نجفی یادآور شد: مزیت‌هایی همچون آلایندگی كمتر و قیمت مناسب‌تر سبب شده است كه بهره‌گیری مردم از گاز طبیعی نه‌تنها به‌عنوان سوخت خودروها، بلكه در صنایع و سایر شئون زندگی روزمره نیز رو به افزایش باشد كه این موضوع نقش گاز را به‌عنوان محور و پیشران توسعه در كشور روزبه‌روز بیشتر مطرح می‌کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: گاز ، توزیع ، جایگاه ، خودور ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.