حدادعادل در همایش اصولگرایان:

اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را بپردازد/ تلاش عده‌ای برای دو قطبی‌کردن مجلس خبرگان

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل در همایش اصولگرایان که امروز (پنجشنبه) برگزار شد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت:  9 دی لبریز شدن کاسه صبر ملتی بود که نزدیک به 6 ماه شاهد فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب بودند، در آن زمان رهبر انقلاب همه را دعوت به اطاعت از قانون کردند اما برخی فکر کردند که صبر و سکوت مردم ادامه خواهد داشت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: 9 دی یک "نه" بزرگ به فتنه بود و نشان داد که راه انقلاب هنوز پا برجاست و مردم قدر وحدت و منزلت ولایت فقیه و این نظام را به درستی می‌شناسند.
 
حداد عادل با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم اصولگرایان باید یک نگاه به گذشته و 16 تا 18 سال پیش بیندازند و فراز و فرودهای این دوره و عوامل شکست و پیروزی را بررسی کنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه شرایط انتخابات امسال از همیشه حساس‌تر است، گفت: اینکه گفته می‌شود هر انتخاباتی دارای حساسیت است صحیح است چراکه شرایط انقلاب باعث این حساسیت شده است، در گذشته شبکه‌های بیگانه به مردم اصرار می‌کردند که در انتخابات شرکت نکنند اما اکنون شبکه صهیونیستی من و تو برای انتخابات ایران برنامه دارد.
 
حداد عادل اظهار داشت: این مسئله نشان‌دهنده حساسیت انتخابات است و با توجه به شرایط منطقه این موضوع حساس‌تر نیز شده است. وزیر امور خارجه آمریکا از کشته شدن یک سرکرده تروریست اظهار تأسف می‌کند و این در حالی است که آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم بوده و ایران و حزب‌الله را متهم به اقدامات تروریستی می‌کند.
 
وی در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا در مسئله برجام تصریح کرد: ملاحظه می‌کنید که هنوز مُهر برجام خشک نشده، دستبرد به منابع ایران را آغاز کرده‌اند که این مسئله با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند مذاکرات برای ملت ایران یک تجربه خوب خواهد بود، نشان‌دهنده بدعهدی طرف مقابل است که قطعا ملت ایران از آن درس خواهند گرفت.
 
حدادعادل با بیان اینکه اصولگرایی شرط اولش اخلاص است، اظهار داشت: اگر در صحنه انتخابات در برای رضای خدا وارد شده‌ایم و اگر حزب و لیست تشکیل شده را در جهت انقلاب بنا نهاده‌ایم باید تلاش را برای وحدت بیش از پیش انجام دهیم بنابراین در شرایط حساس کنونی مهم ائتلاف اصولگرایان است و باید همه اختلافات را کنار بگذارند و به فکر پیروزی در انتخابات باشند.
 
وی با بیان اینکه اگر کسی این وحدت را بشکند باید هزینه آن را بپردازد، افزود: وحدت‌شکنی قطعا لطمه بزرگی خواهد بود و اگر برای خدا آمده‌ایم باید آماده باشیم تا در صورت نیاز برای وحدت بیشتر از صحنه انتخابات کناره‌گیری کنیم لذا در صورتی که شورای مرکزی اصولگرایان تدبیری را اتخاذ کرد همه باید مطابق آن عمل کنیم .
 
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در جریان اصولگرایی تصریح کرد: اگر نیاز باشد اولین فردی که کنار خواهد رفت تا به پیروزی نهایی برسیم بنده خواهم بود چرا که همه آنهایی که در صحنه‌های حساس در خدمت انقلاب بوده‌اند باید خود را آماده کنند.
 
وی افزود: امیدواریم شورای هماهنگی اصولگرایان به نتیجه نهایی برسد و بر همین اساس ما دو ماه حساس در پیش خواهیم داشت چرا که عده‌ای درصدد تفرقه‌انگیزی میان اصولگرایان هستند و لذا باید هوشیار بود تا باعث تفرقه نشویم.
 
حداد عادل با اشاره به تلاش برخی برای دو قطبی کردن مجلس آینده اظهار داشت: عده‌ای تلاش می‌کنند تا علاوه بر انتخابات و مجلس آینده، مجلس خبرگان را نیز دو قطبی کنند که باید مراقب بود.
 
وی با بیان اینکه برای خدمت به کشور تقویت دولت را حتمی می‌دانیم، اظهار داشت: تضعیف دولت را به ضرر کشور می‌دانیم، باید مجلسی داشته باشیم که کمک دولت باشد که این کمک از طریق قانون‌گذاری صحیح و نقد منصفانه میسر خواهد شد.
 
حداد عادل با اشاره به ویژگی‌های مجلس آینده اظهار داشت: امیدواریم مجلس آینده یک مجلس در راستای اهداف کشور داشته باشیم که بتواند آرمانهای امام و شهدا را محقق کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.