ترفندستان دریچه؛

نحوه تغییر کاربری دکمه Home در گوشی های اندروید

اگر مایل به تغییر کاربردی دکمه های گوشی اندروید خود هستید این ترفند می تواند به شما کمک کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهترین چیزی که در مورد سیستم عامل اندروید می‌توان به زبان آورد، قابلیت‌های فراوان شخصی سازی آن است که این سیستم عامل ارائه می‌دهد. شاید تمامی افراد، کارایی پیشفرض دکمه‌های خاص گوشی اندرویدی خود را دوست نداشته باشند. به عنوان مثال دکمه Home در تلفن‌های اندرویدی شما را به صفحه نخست گوشی انتقال خواهد داد. به عنوان مثال شما با دو بار فشردن دکمه هوم در گوشی قادر به گرفتن عکس خواهید بود. 

برای این کار برنامه‌های مختلفی وجود دارند ولی به نظر ما برنامه Home2 Shorcut از سایر رقبای خود در این زمینه بهتر عمل کرده است. ابتدا برنامه Home2 Shortcut را دانلود کرده و نصب کنید. برنامه Home2 Shortcut این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا به سادگی هرچه بتوانید دکمه هوم گوشیتان را آنگونه که دلتان می‌خواهد شخصی سازی کنید. با استفاده از این برنامه مشخص کنید که با یک بار یا دو بار کلیک کردن بر روی دکمه هوم چه برنامه ای فعال شود.

این اپلیکیشن در مرحله اول تحت عنوان Step1 از شما می‌خواهد که تعیین کنید با یک بار کلیک روی  دکمه مورد نظر چه برنامه ای اجرا شود. سپس شما باید تعیین کنید که در هنگام دو بار فشردن این دکمه چه اتفاقی رخ دهد.

در مرحله سوم شما باید تعیین کنید که این دو بار فشردن شما چقدر باید با فاصله باشد تا دستور مد نظر انجام شودو در پایان نیز زیر نوشته Complete action using بر روی کلید Home2 Shortcut کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شود.


نحوه تغییر کاربری دکمه هوم گوشی های اندروید

هنگامی که پس از تنظیمات نخستین بار دکمه هوم را می‌فشارید، گوشی از شما سوال می کند که لانچر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اینجا شما گزینه Home2 Shortcut را انتخاب کرده و سپس کلید ALWAYS را بفشارید.


نحوه تغییر کاربری دکمه هوم گوشی های اندروید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار