اینانلو، استاد مستندهای ایرانگردی در تلویزیون بود

کمتر دیده بودم، مجری‌ای تا این اندازه به فضای ایران مسلط باشد، از اینانلو باید به عنوان استاد و پیشکسوت در مستندهای ایرانگردی نام برد.

 پیام ابراهیم‌پور تهیه‌کننده برنامه «روز از نو» ضمن ابراز تاسف از فوت محمدعلی اینانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: چقدر غریبانه این اتفاق رخ داد. فوت او اتفاق بسیار غم‌انگیزی است. من امروز صبح از این ضایعه مطلع شدم.

وی افزود: فصل مشترک ما و فردی که باعث آشنایی من و آقای اینانلو بود، کسی است که خود او نیز از دنیا رفته است. یعنی رضا صفدری. کمتر اتفاق می‌افتاد که صفدری برنامه‌ای بسازد و از حضور اینانلو در آن استفاده نکند.

ابراهیم‌پور اظهار داشت:  اولین‌بار که اینانلو را دیدم، در برنامه نوروزی بود که صفدری آن را برای شبکه برون مرزی جام جم ساخت. در آن برنامه آقای اینانلو مجری بودند و آیتم‌ها را نیز کارگردانی می‌کردند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینانلو نگاهی قشنگ و حس ایران‌دوستی ویژه‌ای داشت که در کمتر کسی دیده می‌شد. کمتر دیده بودم، مجری‌ای تا این اندازه به فضای ایران مسلط باشد، از اینانلو باید به عنوان استاد و پیشکسوت در مستندهای ایرانگردی نام برد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار