حاشیه شورای شهر تهران

دبیر: دوستان ارادت دارند وگرنه سرم را می‌بریدند/ چمران: من بچه چاله میدونم!+ فیلم

دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هم مانند دیگر جلسات رسمی خالی از حاشیه نبود.

دبیر: دوستان ارادت دارند وگرنه سرم را می‌بریدند/ فساد به چی میگن؟به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هم مانند دیگر جلسات رسمی خالی از حاشیه نبود.

دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز در حالی برگزار شد که یکی از اعضای شورای یاری منطقه 15 به ارائه گزارش منطقه خود پرداخت و بعد از پایان یافتن سخنان وی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز گزارشاتی را ارائه داد و بعد از آن هم شهردار این منطقه درخواست زمان برای ارائه گزارش خواست اما در این زمان چمران خطاب به طلایی گفت: به دلیل نبود وقت درخواست دارم که ادامه گزارش شورایاری متوقف شود؛ که با اعتراض شدید یکی از اعضای شورایاری منطقه 15 مواجه شد و باعث درگیری لفظی بین آن‌ها شد.

شورایاری منطقه 15 خطاب به چمران گفت: شما خیلی راحت می گویید زمان تمام شده این در حالی است که منطقه ما مشکلات زیادی دارد چا ما نباید حرف بزنیم که چمران پاسخ داد: به شما ربطی ندارد.

چمران خطاب به عضو شورایاری منطقه 15 ادامه داد: شورایاری‌ها قبل از هر چیزی باید منظم باشند و این گونه برخوردها باعث می‌شود دیگر اجازه ورود به شورا را نداشته باشند.ما یک ساعت برای شورایاری وقت داشتیم، بلند شدن و دادن زدن و اینگونه رفتار‌ها به منطقه خودتان آسیب وارد می‌کنید، «من خودم بچه چاله میدون شمام»! «از شما هم بهتر داد می‌زنم»!

عضو شورایاری منطقه 15 در جواب چمران گفت: شما همیشه ضد شورایاری‌ها بودید ؛ و بعد از داد زدن های این عضو همه شورایاری‌ها از سالن خارج شدند.

در ادامه این مراسم برخی از اعضای شورای شهر با اشاره به صحبت های دیروز علیرضا دبیر در جمع خبرنگاران مبنی بر حسابری های شهرداری گفتند: 

احمد حکیمی پور: شورا را به حاشیه نبریم چرا که یک مصاحبه کوچک تبدیل به یک معضل بزرگ می شود.

آباد یادآور شد: اگر نظر شخصی دارید به شورا تحمیل ندهید چرا که جایگاه و شان شورا برای برخوردهای سلیقه‌ای نیست.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروزه در سایت‌ها و فضای مجازی موضوعاتی مطرح می‌شود که جا نداشت ما در صحن علنی شورا به آن بپردازیم و همچنین صحبت‌هایی در خصوص علیرضا دبیر مطرح می‌شود که نباید به داخل شورا کشیده شود.

سروری بیان کرد: ما این همه وقت در شورا می‌گذاریم بعد به اندازه 5 درصد فعالیت کرده‌ایم. اصلاً توقع نداشتیم آقای دبیر این موضوعات را مطرح کند. مباحثی از جمله کم‌خوابی و غیره در شأن دبیر و شورای شهر و همچنین شهردار تهران نیست و این ادبیات را ما از آقای دبیر انتظار نداشتیم لذا باید اجازه دهیم با آرامش بیشتری پیش برود.

احمد دنیا مالی با اشاره به حرف‌های علیرضا دبیر در خصوص این که شهرداری یک پارچه فساد است، اظهار داشت: این حرف درست نیست چرا که در چند ماه گذشته خود من پایه ثابت حسابرسی‌ها و سازمان‌ها هستم و حساب رسانی که توسط شهرداری و سازمان بازرسی انتخاب می‌شوند همگی بر اساس استانداردهای حسابرسی کار خود را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: حسابرسی در سال‌های گذشته نیز انجام می‌شده و صرفا خاص این دوره نیست و برای من سوال است که شما چرا در سال‌های گذشته یک درصد هم نمی‌توانستید این موضوع را ببینید.

چمران گفت: ما این همه دشمن داریم دیگر بیش از این برای خود دشمن تراشی نکنیم چراکه پریدن در تنور چالش ایجاد می کند.

چمران خطاب به علیرضا دبیر ادامه داد: پهلوانی را باید از تختی بیاموزیم که دارای اخلاق، ادب بود و باید از این پهلوان درس بگیریم.

علیرضا دبیر خطاب به اعضای شورا اظهار داشت: تختی به دلیل اینکه مردمی بود تختی شد، سرش را پایین نیاورد، حرف زد؛ می خواهید من جلوی .... (سکوت) فساد به چی میگن؟ وقتی بی انضباطی مالیِ من باید سکوت کنم. اگر به من بگویند رئیس نباش من بهتر می توانم کار کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: هیچ کشتی‌گیری خود را با تختی قیاس نمی‌کند بنده بچه جنوب شهر هستم و لوطی‌گری را بلدم و تهمت شخصی به کسی نمی‌زنم و قطعاً تخلفات تپه‌های عباس‌آباد را ثابت می‌کنم.

دبیر خاطرنشان کرد: خدا از من نگذرد اگر بخواهم شخصی عمل کنم و طیف رسانه‌های شهرداری دارند این موضوعات را شخصی جلوه می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده حسابرسی‌ها را به قوت ادامه می‌دهم و بلد نیستم تهمت شخصی به کسی بزنم. خوب شد دوستان به من ارادت دارند وگرنه سرم را می‌بریدند(با خنده).

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۶ دی ۱۳۹۴
دمت گرم دبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
سلام.چطور فیلم خودکشی همت راحت میشود دید .اما فیلم شودا را نمی توان؟
آخرین اخبار