قزوین؛

لزوم تأسیس استخرهای 50 متری در قزوین

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان قزوین تأسیس استخرهای 50 متری را در این شهرستان ضروری عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛اویس زرآبادی‌پور، گفت: اگر شناگران بخواهند خود را برای رقابت‌های جهانی آماده کنند، باید تمرینات خود را در استخرهای 50 متری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در سطح ملی شناگران ماهری دارد، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم سطح شنای استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم باید تمرینات شناگران تیم هیئت شنای قزوین در استخرهای مجزا و دارای استاندارد بین‌‌المللی دنبال شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه استخر 50 متری در قزوین در حال تأسیس است، تصریح کرد: این استخر که در روبروی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حال آماده‌سازی بوده تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و به علت آن‌که متعلق به بخش خصوصی است نمی‌تواند برای شناگران قزوینی که در سطح ملی فعالیت دارند، مفید واقع شود.

زرآبادی‌پور از افتخارآفرینی امیرحسین زهرایی یکی از مدرسان هیئت شنای استان قزوین در مسابقات شنای نیروهای مسلح کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 20 تیم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان قضایی نیروهای مسلح در 17 دی‌ماه برگزار شده است و امیرحسین زهرایی توانسته به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

مربی تیم ملی شنای نوجوانان با اشاره به آثار مفید ورزش شنا خاطرنشان کرد: شنا کردن می‌تواند به داشتن جامعه‌ای سالم کمک کند، همچنین در بسیاری از احادیث معصومین (ع) به آن توصیه شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.