آمادگی کمانداران برای شرکت در مسابقات فرانسه

دبیر سازمان تیم ملی تیر و کمان گفت:کمانداران برای شرکت در مسابقات داخل سالن راهی فرانسه می‌شوند.

امید تجاری در گفت و گو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از آمادگی تیم کامپوند برای شرکت در مسابقات داخل سالن فرانسه خبر داد و در این خصوص گفت:مسابقات داخل سالن رشته ریکرو به میزبانی فرانسه از 25 دی آغاز می شود و تا دو روز ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: کمانداران از 24دی به این رقابت ها اعزام می شوند که تیم بانوان کامپوند در رقابت های این دوره شرکت نخواهند کرد.
 
تجاری گفت: در مسابقات داخل سالن فرانسه 45 کشور مطرح جهان در این رقابت شرکت می کنند و معمولا کشورهایی که در مسابقات خارج از سالن حضور دارند در این مسابقات نیز شرکت می کند و چون در مسابقات داخل سالن جوایز زیادی توزیع می‌شود از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.
 
دبیر سازمان تیم‌های ملی گفت: مسابقات فرانسه مرحله سوم رقابت‌های داخل سالن است که تیم ایران در دو مرحله شرکت کرده بود که مرحله فینال بهمن ما در آمریکا برگزار می شود.
 
وی افزود: هدف اصلی از حضور در این رقابتها آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهانی ترکیه است که سال آینده برگزار می‌شود و این مسابقات کمک می کند تا نقاط ضعف تیم را در رقابت با حریفان پوشش دهیم.
 
وی افزود: ترکیب تیم ایران در این مسابقات را مجید قیدی، یاسر عمویی ، امید کاظم پور و اسماعیل عیادی تشکیل می‌دهند و طبق رکوردهایی که کمانداران در مسابقات گذشته داشتند بسیار امیدوارم که جزو 16 نفرهایی باشند و عملکرد خوبی در مسابقات به نمایش بگذارند.
 
وی در پایان گفت: ایران تجربه ای در مسابقات داخل سالن ندارد بنابراین نباید انتظار داشت که کمانداران نتایجی که در مسابقات خارجی از سالن کسب می کردند تکرار کنند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار