سر بانوان تکواندوکار بی کلاه ماند

لیگ تکواندوی بانوان بدون کلاه الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود کلاه های سنسوردار به مسابقات انتخابی المپیک،‌ فدراسیون تکواندو اقدام به خریداری این کلاه ها برای برگزاری مسابقات داخلی و آشنایی تکواندوکاران با روش مبارزه با این سیستم را کرد. کلاه الکترونیکی وسیله جدیدی برای بالابردن دقت در ثبت امتیاز در مسابقات تکواندو است. باوجودیکه لیگ آقایان با کلاه الکترونیکی برگزار شد. اما لیگ تکواندو بانوان که روز گذشته جمعه 25 دی ماه به نیم فصل خود رسید،بدون این کلاه ها برگزارشد.
بهناز قورچیان مدیر اجرایی لیگ تکواندو بانوان در خصوص استفاده از کلاه های الکترونیکی در لیگ تکواندو به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به محدودیت تعداد کلاه های الکترونیکی نتوانستیم در لیگ بانوان از آن استفاده کنیم.البته در هفته ابتدایی لیگ از کلاه الکترونیکی استفاده کردیم اما با توجه به اینکه تعدا این کلاه ها محدود بود،در برخی از مبارزات تکواندوکاران کلاه داشتند اما سایر مبارزات بدون کلاه برگزار می شد.به همین منظور برای یکسان شدن شرایط لیگ برای همه دیگر از کلاه ها استفاده نکردیم.
وی افزود: مرحله رفت يازدهمين دوره مسابقات ليگ تكواندو جوانان – بزرگسالان بانوان (جام كوثر)، يادواره شهيده طيبه واعظي دهنوي شب گذشته جمعه 25 دی ماه با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن به پایان رسید. لیگ امسال با حضور 129 هوگوپوش در قالب 11 تيم برگزارشد، که با توجه به اینکه تکواندوکاران شاخص و ملی پوشان در لیگ امسال حضور داشتند ،سایر تکواندوکاران با انگیزه خوبی برای قهرمانی شرکت کرده بودند،به همین دلیل سطح فنی رقابت ها بسیار بالا بود.
مدیر اجرایی لیگ تکواندو بانوان تاکید کرد :با توجه به اینکه دور برگشت لیگ از 9 بهمن آغاز می شود،نقل و انتقالات از همین امروز26 دیماه آغاز می شود و باشگاه ها تا 7 بهمن فرصت دارند تا در صورت تمایل با بازیکنان جدید به ترکیب تیمشان اضافه کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار