اصفهانیان:

تزریق بودجه در فوتبال ایران عادلانه نیست/ گزارشی از کور رنگی داوران نداشتیم

رییس کمیته داوران گفت: متأسفانه داوران از تزریق بودجه ناعادلانه به بخش های مختلف فوتبال کشور آسیب می بینند.

تزریق بودجه در فوتبال کشور عادلانه نیست/ اکنون گزارشی از کور رنگی داوران نداشتیمفریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم تجلیل از برترین داوران نیم فصل نخست لیگ پانزدهم گفت: باید از حامی مالی کمیته داوران برای برگزاری این مراسم و حمایت از داوران برتر نیم فصل نخست لیگ تشکر ویژه ای داشته باشیم و امیدوارم این گونه تقدیرها ادامه دار باشد، چرا که در روند قضاوت داوران ما تاثیرگذار است و آنها وقتی بدانند از زحماتشان به نحو شایسته‌ای تجلیل به عمل می آید از تمرکز و روحیه بالاتری برخوردار می شوند.
 
وی درباره گلایه برخی از داوران نسبت به نامناسب بودن امکانات بیان کرد: من عضو هیئت رئیسه هستم و بارها برای حل مشکلات داوران بحث کرده و راهکار ارائه داده ایم، امیدوارم گام های مناسبی در این مورد برداشته شود و داوران کشورمان دغدغه کمتری برای قضاوت داشته باشند.
 
وی ادامه داد: محدودیت های مالی زیادی وجود دارد اما با همین شرایط نیز تزریق پول به بخش‌های ضعیف فوتبال کشورمان عادلانه نیست که از این بی عدالتی بیشتر داوران ضرر می بینند.
 
اصفهانیان درباره کوررنگی و نابینایی برخی داوران گفت:تاکنون هیچ گزارشی از مشکل بینایی داوران به ما نرسیده و من از کوررنگی و نابینایی آنها بی اطلاع هستم.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار