کرمانشاه؛

پیگیری تاکسیرانی برای بیمه رانندگان تاکسی جدیدالورود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از برقراری مجدد پوشش بیمه برای رانندگان تاکسی جدیدالورود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سجاد سلیمانی گفت: بیمه رانندگان جدید که از آذرماه گذشته از سوی سازمان تأمین اجتماعی منتفی اعلام شده بود، با پبگیریهای بسیار تاکسیرانی های کشور و موافقت تأمین اجتماعی مجددا برقرار شد و رانندگان جدید نیز تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد:تاکنون در شهر کرمانشاه 600 نفر دیگر به جمع تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی افزوده شدند که در این مدت مشکلات زیادی درمورد بیمه داشتند که خوشبختانه با برقراری مجدد آنها نیز بیمه خواهند شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: بیمه تاکسیرانان سراسر کشور براساس تفاهم‌نامه‌ای که منابع آن از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شد، در سال 1389 با سازمان تامین اجتماعی منعقد شد و این سازمان متعهد شد تاکسیرانان را تحت پوشش ببرد.

وی گفت: 13.5 درصد حق بیمه مربوط به تاکسیرانان از سوی دولت و 13.5 درصد از سوی بیمه‌شده، پرداخت می‌شود که البته ضرایب مختلفی دارد. اما در سال 94 به علت مشکلات اقتصادی دولت، پوشش بیمه‌ای مشمولان قبلی تداوم پیدا کرد، اما افراد جدید تحت پوشش قرار نگرفتند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.