لرستان؛

کشف کالای قاچاق پنج میلیاردی در خرم آباد پاسگاه انتظامی بیرانشهر

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از توقيف دو محموله چهار ميليارد وپانصد و پنجاه ميليون ريالي و دستگيري 3 نفر در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  لرستان ؛ سرهنگ نجفي گفت: پاسگاه انتظامی بیرانشهر توانستند، دو محموله قاچاق کالا که توسط افراد سودجو و با دو دستگاه خودرو خودرو کامیون ولو باری وتریلر بارکش به قصد عبور از شهرستان وارسال آنهابه ساير نقاط کشور در حال حرکت بودند را توقيف و 3 نفر سرنشین خودروها نیزدستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

نجفی گفت: دربازرسی از کامیون ولو باری مقدار 15 تن برنج به ارزش 000/000/990 ریال و از تریلر بارکش FH مقدار 4 تن برنج و 35208 قلم انواع لوازم قاچاق شامل صابون- شربت ویتامین سی- نوشابه انرژی زا – پودر میوه – شامپو دو قلو- پودر کاکائو – ترشی- نسکافه- قهوه – پودر سوخاری- کمپوت آنانس به ارزش 000/000/564/3 ریال کشف و ضبط شد.

نجفی افزود: راننده و صاحب اجناس یکی از خودروها تریلربارکش برای فریب ماموران انتظامی اجناس قاچاقی را در زیر 4 تن برنج جاسازی کرده بوند که با هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی بیرانشهر ترفند قاچاقچیان کالا کارساز نبود و در دام پلیس گرفتار شدند.

نجفی گفت : در مجموع ارزش دو محموله توقيفي چهار ميليارد و 550 ميليون ريال بود که تحويل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: قاچاقچیان کالابه جهت فرار از دست ماموران انتظامی جاده های فرعی را انتخاب می کنند که این دو محموله از محور فرعی بیرانشهر و از جنوب بوشهر به مقصد تهران در حال حرکت بودند که توقیف شدند.

نجفی گفت: صاحبان کالای قاچاق بعلت نداشتن مجوز قانونی گمرکی و فرار از پرداخت مالیات و به جیب زدن سود بالا دست به قاچاق کالا می زنند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، لرستان ، خرم آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.