قزوین؛

همایش پیش‌اجلاس نماز ۵ بهمن در استان قزوین

همایش پیش‌اجلاس نماز ۵ بهمن ماه با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش همایش پیش‌اجلاس نماز ۵ بهمن در استان قزوینگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سالار قاسمی صبح امروز در نشست با مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: همایش پیش‌اجلاس نماز 5 بهمن ماه امسال با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: همایش پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست در آستانه برگزاری بیست‌ و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز با حضور مدیران و مسئولان استانی و کشوری 5 بهمن ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: شوراهای دانش‌آموزی، ائمه جماعات مدارس، مدیران و معاونان مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین، و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط در همایش پیش‌اجلاس نماز شرکت می‌کنند.
 
قاسمی عنوان کرد: در همایش پیش‌اجلاس نماز مسابقات شعر، خاطره و تجربیات موفق نماز ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان در دو گروه سنی زیر بیست سال و بالای بیست سال برگزار می‌شود.
 
وی افزود: برگزیدگان در فراخوان‌های شعر، خاطره و تجربیات موفق انتخاب شده و در همایش زمزمه دوست مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: برگزاری بیست‌وچهارمین دوره اجلاس سراسری نماز در استان قزوین فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ نمازو نمازخوانی در جامعه و به ویژه در بین دانش‌‌آموزان است که از این ظرفیت باید استفاده بهینه صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.