صادقی در نطق میان دستور:

تلاش کردم با دوری از افراطی‌گری مطالبات مردم را پیگیری کنم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: همواره تلاش نمودم بدور از افراطی‌گری مطالبات مردم و پیگیری مشکلات آنان را بعنوان مهمترین مأموریتم قلمداد کنم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضرغام صادقی نماینده شیراز در نطق‌ میان‌دستور امروز صحن علنی امروز مجلس گفت: روز پنج‌شنبه اول بهمن ماه شیراز بوی یاس می‌داد، زمستان بهاری شد و اقیانوس بیکران ملت، شهدای انقلاب را مشایعت نمودند و وجود آنان فضای معنوی شهرمان را پرطراوت و غبارها را از دلمان زدود.

نماینده شیراز اظهار داشت: با وجود آنان دوباره دل هوای کربلای جبهه‌ها کرد و معنویت دفاع مقدس را متبلور و متجسم ساخت و حسرت خوردیم که چرا از آنان عقب افتادیم.

وی افزود: از خداوند خواستم ما را ببخشد و عاقبت بخیر نمایند، به ذهنم خطور کرد که نیاز به مقدمه دارد، این کلام نورانی مقابل چشمانم موج می‌زد؛  ارحم ترحم! بنابراین تصمیم گرفتم که هر ظلمی را که بر من روا شد فراموش نمایم.

صادقی ادامه داد: از جمله تخریب‌هایی که در سالهای اخیر به خصوص یکماه اخیر علیه بنده شده که خودم را مبرا از آن حرفها و تهمت‌ها می‌دانم و به خدای متعال از شر مردم وسوسه‌کننده پناه می‌برم.

وی اظهار داشت: دوازدهمین نطق اینجانب احتمالا آخرین نطق تا پایان امسال باشد، به همین دلیل از فرصت بدست آمده بهره می‌گیرم و از محضر ملت شریف ایران بابت اتفاقات اخیر پوزش می‌طلبم، البته همه سعی خود را بکار بستم تا بهتر عمل نمایم، اما ما انسان و ممکن الخطا هستیم.

صادقی به بیان اقداماتش برای شهر شیراز پرداخت و گفت: ضمن تشکر از زحمات مسئولین در راستای پیگیری مطالبات و انتظارات مردم در رفع مشکلات آنان، به استحضار مردم شریف شیراز و فارس می‌رسانم که تلاش ما در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم توجه به مشکل مردم در حوزه اشتغال به خصوص جوانان و تحصیلکردگان، تقویت زیرساخت‌های ریلی و زمینی، ایجاد امنیت اقتصادی، سیاسی و ترغیب و تشویق دولت در عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: حضور در کمیسیون‌های تلفیق بودجه و برنامه ششم توسعه ما را ملزم نمود که سهم بودجه و اعتبارات استان فارس را ارتقاء دهیم و خوشبختانه تاثیر آن را در بودجه 94 مشاهده نمودیم.

وی ادامه داد: ارتباطات و جلسات ما با وزرا و مسئولین اجرایی حول توجه به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از جمله آزادراه شیراز- اصفهان، آبرسانی و گازرسانی به روستاها، تعیین تکلیف سد شیراز، توجه به خشکسالی بود.

صادقی در همین زمینه اذعان داشت: تقویت واحدهای تولیدی و کاهش فشار بانکها، طرح پزشک خانواده، سیستم ارجاع در استان فارس و شهر شیراز، اختصاص بیمه بیشتر به کارگران و مشاغل آزاد به خصوص اتوبوسرانی و تاکسیرانی و شمول مشاغل سخت، توجه به بازنشستگان لشکری و کشوری در مورد افزایش حقوق سالیانه آنها و پرداخت مطالبات و بیمه آنان از جمله دیگر اقدامات بود.

نماینده شیراز به توجه به مطالبات ایثارگران و خانواده معظم شهدا در جهت تقویت معیشت ایشان اشاره کرد و گفت: همچنین عنایت ویژه به فرهنگیان شد تا در مسیر ارائه خدمت ایشان خللی ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: به ویژه اینکه مسئولان را نسبت به مشکل اشتغال جوانان آگاه کرده‌ایم و در این چندسال همواره تلاش نمودم بدور از افراطی گری مطالبات مردم و پیگیری مشکلات آنان را بعنوان مهمترین مأموریت قلمداد و قانون گذاری و نظارت را محور عمل منظور نموده و از ظرفیت همه مسئولان و همکارانم استفاده نماییم تا شعار انتخاباتی خود را عملیاتی کنم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از همکاران محترم و ملت شریف فارس و شهر شیراز از قصورهای احتمالی انجام شده مجددا پوزش و حلالیت می‌طلبم و از آنان التماس خیر دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار