زنجان؛

نگاه پليس زنجان ،نگاه جامعه محوری است

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اينكه نگاه پليس زنجان ، نگاه جامعه محوری است گفت:کاهش آموزه های ديني در خانواده و کمرنگ شدن حريم های دينی در روابط خانوادگی از آثار مخرب شبكه های ماهواره ايی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛سرهنگ ایرج خانی پور گفت:پیشگیری از وقوع جرائم وظیفه یك نهاد یا قشر خاصی نیست و باید همه سازمان ها، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا شاهد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی ادامه داد:یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان پدیده اجتماعی سهیم شدن اقشار مختلف جامعه در حفظ، گسترش و استمرار امنیت در سطح جامعه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ساز و کارهای پلیسی به تنهایی برای تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم كفایت نمی کند،گفت:نگاه پیشگیرانه باید در جامعه نهادینه شود.

خانی پور تصریح كرد: امنیت زیر بنای توسعه همه جانبه جوامع به شمار می رود و همه باید قدر امنیت را به خوبی بدانیم و در تولید و نگهداری آن كوشا باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود:در رویكرد جدید پلیس ، پیشگیری اجتماعی از وقوع جرائم در راس برنامه های كاری و ماموریت های پلیس زنجان قرار گرفته و با پشتوانه عظیم مردمی در این راستا گام های خوبی را برداشته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد:پلیس با توجه به نزدیك شدن به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، كلیه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت كامل انتخابات طرح ریزی كرده است و امید است همانند گذشته مردم ولایت مدار نیز با حضور پر رنگ خود در انتخابات حماسه دیگری را رقم بزنند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: محور ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.