تبریز؛

تاکیدبر سرمایه گذاری در طرح های تضمین شده

فرماندار خداافرین گفت: سرمایه گذار نباید صرفا با نگاه شخصی خود سرمایه گذاری کند بلکه باید بر روی طرح های مطالعاتی و تضمین شده سرمایه گذاری کند تا شهرستان توسعه یابد.

تاکیدبر سرمایه گذاری در طرح های تضمین شدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امینیان در جمع مدیران شهرستان خداآفرین با بیان اینکه علت توسعه یافتگی کشورهای توسعه یافته ، ورود تخصصی به حوزه کار و تولید است، گفت: علت شکست طرح ها، کارشناسی نبودن آن هاست که بی ثمر می ماند.

وی با اشاره به اینکه خداآفرین یک شهرستان روستا پایه است، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده ، طرح های کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی در این شهرستان نتیجه بخش است.

وی بر ضرورت متوازن بودن طرح های توسعه روستایی تاکید کرد و گفت: در شهرستان خداآفرین برای فعالیت تعاونی ها در زمینه های مختلف شرایط فراهم است.

امینیان از اتمام طرح سد خداآفرین تا سال 1396 خبر داد و افزود : نیروگاه برق و کانال های سد خداافرین به سرعت در حال اجراست و با اتمام این پروژه ها در بخش کشاورزی و گردشگری رونق خوبی حاصل می شود و سرمایه گذاری در این زمینه ها نیز توجیه پذیر خواهد شد.

وی در ادامه حضور منطقه آزاد را هم در شهرستان ظرفیت مضاعف توصیف کرد و گفت: منطقه آزاد می تواند مکمل توسعه شهرستان باشد .

مدیر جهاد کشاورزی خداافرین نیز در این جلسه ، پرورش کرم ابریشم، ابریشم ریسی و تولید پارچه را از فعالیت های رایج این شهرستان عنوان کرد و گفت : دو درصد از در آمد خالص خانواده های شهرستان از این حوزه تامین می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.