مدیرانی که حداقل 10میلیون در ماه دریافت می کنند...

مديران ارشد دولتي در ايران، امروزه حداقل ماهي 10ميليون تومان دريافتي دارند. به بهانه هاي مختلف: حقوق، پاداش، مزايا، حق ماموريت، حق جلسه، حق تخصص و...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیرانی که حداقل 10میلیون در ماه دریافت می کنند...به گزارش مشرق، قريب به اتفاق مديران ارشد دولتي در ايران، در مناطق مرفه نشين زندگي مي كنند و با خدمات VIP احاطه شده اند. روان شناسان می گویند ادراک و دغدغه های همه انسانها -از جمله مدیران دولتی-، از محیط و مشاهدات و محسوساتشان تاثیر می پذیرد.
كسي كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، عروسی پسرش را هم در هتل برگزار می کند و طبعا حال و روز پسران و دخترانی که پس از سالها عقد در آرزوی سقفی کوچک هستند را نمی فهمد.
کسی که با خدمات VIP احاطه شده، وضعیت بیوه زنهایی را که با 700هزار تومان مستمری تامین اجتماعی، باید برای بچه هایشان غذا و لباس تهیه کنند، نمی تواند درک کند.
مدیرانی که در مناطق مرفه نشين زندگي مي كنند، نمی توانند احساس شرمندگی بازنشسته¬ها را از عروسها و دامادها و نوه هایشان درک کنند.
کسی که دایم از خدمات VIP استفاده می کند، حال و روز آن کارگر اسلامشهری را درک نخواهد کرد که پسرش بعد از ورود به دانشگاه و دیدن تفاوت زندگی خودش و دیگران، افسردگی گرفته و روی دست پدر مانده است.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، حال و روز دانش آموزی را نخواهند فهمید که با گذشت 4ماه از سال تحصیلی، پدرش هنوز نتوانسته برایش کاپشن بخرد تا در مسیر خانه تا مدرسه نلرزد.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، راز دانش آموزان کفش پاره را نخواهد فهمید که زنگهای ورزش هر بار به بهانه ای در کلاس می مانند.   
مدیری كه در مناطق مرفه نشين زندگي مي كند، نمی تواند حال و روز کارگران تعدیل شده بخاطر رکود موجود را درک کند. کارگرانی که ماه هاست حقوق ندارند و با یارانه خانواده شان را سیر می کنند.
مدیری كه کلی آشنا اینجا و آنجا دارد، نمی تواند وضعیت پدران و مادرانی را که بچه های لیسانس بیکار در خانه دارند، درک کند.
مدیری که با خدمات VIP احاطه شده، نمی تواند وضعیت پدری را درک کند که شبها از دندان درد به خود می پیچد اما به دندانپزشک مراجعه نمی کند.
مدیری كه ماهي حداقل 10ميليون تومان درآمد دارد، در مناطق مرفه نشين زندگي مي كند و با خدمات VIP احاطه شده، خواه ناخواه از مسایل و دغدغه های عموم مردم دور می افتد و مساله اصلی کشور برایش می شود: هواپیمای لوکس و بزرگ، پرواز مستقیم بین تهران و لندن، قیمت خوراک پتروشیمی ها، نجات خودروسازان و...
 
 
منبع:مشرق
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار