پرونده جانباختگان حادثه خیابان جمهوری همچنان باز است/ دیه به حساب دادگستری واریز شده است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: پرونده حادثه جانباختگان خیابان جمهوری اسلامی همچنان باز است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حاشیه مراسم سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز(یک‌شنبه) در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد با بیان اینکه پرونده جانباختگان حادثه خیابان جمهوری اسلامی همچنان باز است، اظهار داشت: دیه مربوط به جانباختگان از طریق بیمه آتش نشانی به حساب دادگستری واریز شده اما هنوز این پرونده به نتیجه ای نرسیده است.

وی با بیان اینکه دادگاه مقصر یا مقصران این حادثه را اعلام نکرده است، افزود: این پرونده تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب همچنان باز می ماند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه این مراسم با اشاره به برگزاری همایش شهر ایمن زندگی آرام تصریح کرد: این همایش در تاریخ 14،15 بهمن ماه در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود چراکه این همایش یک ضرورت است.

شریف زاده با تاکید بر اینکه باید حوزه آتش نشانی و دفاع شهری را بازمحوری کنیم، افزود: طرح مطالعاتی این همایش از 7 ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته و دانشگاهیان و مجموعه علمی کشور این همایش را به خوبی همراهی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری پنل های تخصصی مربوط به حریق خیابان جمهوری اسلامی تصریح کرد: پنلی هم در خصوص حریق پمپ بنزین خیابان کمیل برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه 228 مقاله به دبیرخانه این همایش فرستاده شده است،افزود: 217 طرح برای همایش شهر ایمن و زندگی آرام انتخاب شده است.

شریف زاده با اشاره به مترو ایستگاه تجریش که 68 متر زیر زمین است، یادآور شد: اگر سیلابی اتفاق بیافتد با چه مکانیزم هایی می توان به شهروندان کمک کنیم؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار