حکیمی پور:

قانون اساسی مهمترین میثاق انسجام ملی است

دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت: قانون اساسی مهمترین میثاق انسجام ملی است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران در مناظره انتخاباتی جریان های اصولگرا ، اصلاح طلب و مستقلین و اعتدال گرایان که عصر امروز(دوشنبه) با موضوع انتخابات و حق الناس برگزار شد، اظهار داشت: قانون اساسی مهمترین میثاق انسجام ملی و حق تکلیف است.

وی در ادامه افزود: هر فرد چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ حقیقی باید قانون را رعایت کند زیرا قانون محصول انقلاب و خون هایی است که به پای آن ریخته شده است.

حکیمی پور با اشاره به اینکه تشکیل حزب یا انجمن حق قانونی مردم برای اعمال حاکمیت است، گفت: طبق اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، امور باید با اتکای عمومی کشور اداره شود  و این نشان می دهد که اداره کشور باید از طریق انتخابات، شوراها و همه پرسی صورت گیرد.

دبیر کل حزب اراده ملت با بیان اینکه نهادهای مدنی و سیاسی افکار عمومی را سامان می دهند، افزود: این نهادها باید مطالبات را اولویت بندی کنند تا در قالب انتخابات نمایان شود، البته قانون اساسی در این مورد ظرفیت بالایی دارد.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما نظام جمهوری اسلامی و انتخابات را پذیرفته ایم باید مقدمات و شرط لازم که برگزاری انتخابات حزبی است را نیز بپذیریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، میثاق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار