اهواز؛

استقبال از نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک در اهواز

پیکر شهید حبیب رحیمی منش نخستین شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک در فرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال مردم شهید پرور اهواز و اندیمشک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اهواز، شهید حبیب رحیمی منش چند روز پیش در درگیری با گروه های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والا مقام با استقبال مسئولان و مردم شهید پرور این استان از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان شد.

شهید رحیمی منش اولین شهید شهرستان اندیمشک می باشد که به صورت داوطلبانه برای مبارزه با گروه های تروریستی عازم سوریه شد.

سردارحسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) خوزستان در این مراسم گفت: شهید رحیمی منش یکی دیگر از شهدای بسیجی خوزستان است که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام و در اطراف حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان داشت: این جوانان پرشور و انسان های مومن و فداکار افتخار خوزستان و کشور به شمار می روند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) خوزستان تصریح کرد: مردم دلاور اندیمشک جزء اولین مردمی بودند که در جنگ تحمیلی در برابر رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و امروز نیز هدیه خود را به ائمه اطهار تقدیم کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور اندیمشک وارد این شهر گردید و آیین استقبال از این شهید مطهر در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک اذعان داشت: پیکر این شهید مدافع حرم ساعت 9 صبح روز پنجشنبه از کوی لور اندیمشک تا گلزار شهدا تشییع می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.