ساری؛

هشدار به متخلفان زیست محیطی مازندران

جرایم برخی تخلفات زیست محیطی در مازندران تا دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان به این که پارسال ۱۰۰ نیروی جدید در محیط زیست سراسر استان جذب شده‌اند، گفت: تعاملات محیط زیست با دستگاه قضایی بسیار خوب و مطلوب است.

ناصر مهردادی افزود: برخی از جرائم متخلفان تا سقف دوبرابر هم افزایش داده شد.

وی از تصویب برنامه جامع برای ساماندهی زباله‌ها در مازندران خبرداد وگفت : از محل سفر هیئت دولت به استان مازندران اعتبارات خوبی برای پروژه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر لحاظ شده و این پروژه نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کمپوست نیز در تنکابن در حال پیگیری است، افزود: تجمیع شدن زباله‌‌ سبب حل مشکل زباله می‌شود و در بحث سرمایه‌گذاران نیز باید شهرداری‌ها تضمین‌های لازم را فراهم کنند.

مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اشاره به اینکه ساختمان‌های اداری نوشهر و گلوگاه استیجاری هستند، درباره کلنگ‌زنی طرح ساختمان اداری محیط زیست شهرستان نوشهر گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر اهدایی از سوی شورای شهر و شهرداری نوشهر با اعتبار دولتی ۹ میلیارد ریالی احداث می‌شود.

مهردادی افزود : در دوره قبل نیز ۷۵ درصد ساخت و سازها در مازندران ساماندهی و ساختمان‌های مختلف اداری محیط زیست یکی پس از دیگری احداث شدند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.