کرمانشاه؛

کسب نشان رنگارنگ جوانان کرمانشاهی در مسابقه های کشوری مهارت

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: در مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت 452 نفر از جوانان ماهر شامل383 نفر مرد و 69 نفر زن به رقابت پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داود ناصری امید گفت:جوانان کرمانشاهی در مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و چهار دیپلم افتخار شدند.

وی افزود:جواد حافظی راد و محمدرسول کاکایی در رشته تیمی (دو نفره) طراحی فضای سبز موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.زبیر محمودی نیز در رشته فناوری خودرو موفق به کسب مدال برنزشد.

ناصری امید گفت: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف برای مشارکت هر چه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور از اهداف این مسابقات است.

وی افزود:شایان رشیدی در رشته نقاشی خودرو، علی عسکری در رشته طراحی وب، اوین رشیدی در رشته فناوری طراحی گرافیک و مهنوش قیماسی در رشته فناوری مد(خیاطی) موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقات شدند.

برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های منتخب پس از گذراندن اردوهای آماده سازی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، مدال ، مسابقه ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.