در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقاد رضا کیانیان از حذف فیلمسازان حرفه‌ای سینما/ بدم نمی‌آید سیمرغ بگیرم

درده سال گذشته فیلمسازان اصلی سینما را حذف کردند و اجازه فیلمسازی به آنها ندادند.

انتقاد رضا کیانیان از حذف فیلمسازان اصلی سینما
رضاکیانیان بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با انتقاد از حذف تدریجی فیلمسازان اصلی و حرفه‌ای سینما گفت: با حذف و ممانعت از فیلمسازی این فیلمسازان، جوانان را آوردند که اسم و رسم و شرایطی نداشتند اما اینها نمی‌دانند که از میان این فیلمسازان جوان هم چند کارگردان درست و حسابی پیدا می‌شود که رشد کند و دوباره نسل فیلمساز خوب بوجود می‌آید.

کیانیان در ادامه اظهار داشت: به جشنواره سال‌های گذشته که دقت کنید می‌بینید کم رونق بود اما امسال اتفاقاتی افتاده که هیجان و رقابت‌ها بیشتر شده و بالا گرفته است. پس از سال‌ها شاهد صف کشیدن مردم برای تماشای فیلم در سینماها هستیم و یکسری بِرند در سینما ایجاد شده که آدم دلش می‌خواهد آثار آنها را تماشا کند و ببیند که در اثر جدید چکار کرده‌اند.

این بازیگر با سابقه سینما در خصوص ایفای نقش منفی در سینما گفت: نقش‌های منفی قدرت بیشتری برای بازیگری دارند و چالش بیشتری را می‌طلبند. نقش مثبت تخت است و از اول تا پایان یک روند یکسان دارد. اما اگر بتوانی نقش منفی را خاکستری کنی موفق شده‌ای که خوشبختانه من تا امروز توانسته‌ام این کار را انجام دهم. من هم نقش مثبت و هم منفی را شبیه آدم می‌کنم یعنی نه مطلقا مثبت نه کاملا منفی. در فیلم «کفشهایم کو؟» هم نقشی تلخی داشتم که کمی شیرینش کردم که فشار زیادی بر مخاطب نیاورد.  
 
کیانیان در خصوص پیش بینی‌اش از دریافت سیمرغ گفت: من که بدم نمی‌آید سیمرغ بگیرم ولی باید دید تصمیم داوران چیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار